Charly Posted April 19, 2019 Share Posted April 19, 2019 Ik neem best wat mee. Wil je wat mee naar huis nemen, neem dan ff bakje mee. Nb. Geen garantie dat er voor iedereen genoeg is. Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 19, 2019 Share Posted April 19, 2019 Ik wil wel wat proeven zal zien dat ik ergens onderweg een bakkie score Quote Waar de mol is is er hoop! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 20, 2019 Share Posted April 20, 2019 Ik heb ook wel een bakje jet, die je mag hebben. Is wegwerp, wel stevig Quote Veldvarkens.nl En: Veldvarkens-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted April 20, 2019 Author Share Posted April 20, 2019 Mind you: alles op eigen risico.Is kaas van rauwe melk.Wij trekken em erg goed, maar ja, Ieder mens enzo Tot zover de disclaimer Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts