MyPepperyGarden Posted May 14, 2019 Share Posted May 14, 2019 Hi, Afgelopen week heeft iemand 6 aardbeienplanten uit mijn tuin meegenomen, waaronder de Yellow Wonder en Pine Berry. Heeft iemand hier deze aardbeienplant(en) en wonend in omgeving Tholen en wil een van deze toevallig kwijt? Ik hoop van iemand te horen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted May 14, 2019 Share Posted May 14, 2019 Ach wat een rottige ervaring. Sommige mensen ook. Ik heb het ras niet. Maar wellicht @Goldfish? Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldfish Posted May 14, 2019 Share Posted May 14, 2019 (edited) Nee helaas heb ik deze rassen niet, anders had ik deze natuurlijk ter beschikking gesteld. Maar Pineberry (Ananas smaak is het idee) wordt veel verkocht dus ik hoop dat er iemand bij je in de buurt ze heeft. Edited May 14, 2019 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyPepperyGarden Posted May 14, 2019 Author Share Posted May 14, 2019 Ja, is geen fijne ervaring in een buurt waar ik nog geen jaar woon. (Aardbeien)plantjes stelen is toch gewoon zielig te noemen, maar goed. Het vreemdste is dan nog dat ze alleen de Yellow Wonder, Pine Berry en Charlotte meegepakt hebben, er stonden ook nog zes "normale" aardbeienplanten in de bak. In ieder geval bedankt voor je reactie. Nee helaas heb ik deze rassen niet, anders had ik deze natuurlijk ter beschikking gesteld. Helaas, maar toch bedankt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldfish Posted May 14, 2019 Share Posted May 14, 2019 En ik maar denken dat het op Tholen groot nieuws zou zijn dat er überhaupt iets gestolen wordt. Ik ben erg slecht in het labellen van de ruim 30 rassen die ik heb, maar ik denk/hoop/denk/gok dat ik Charlotte nog wel kan traceren en vermeerderen. Een hele enkele keer kom ik in Wouw trouwens voor werk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MyPepperyGarden Posted May 14, 2019 Author Share Posted May 14, 2019 Haha, ik heb het nog niet naar de krant gestuurd. De charlotte terugkrijgen zou ook al heel fijn zijn, eventuele andere soorten zijn ook leuk natuurlijk. De enige soort die ik nu nog heb zijn de standaard fragaria ananassa. Eigenlijk wil ik natuurlijk gewoon ook de twee andere soorten terugkrijgen die gejat zijn, maar ik denk wel dat minder mensen deze hebben. Als er iets te regelen valt zou ik dat heel fijn vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts