Mannie02 Posted June 1, 2019 Share Posted June 1, 2019 Hey, Ik heb net ontdekt dat onze tuinboontjes vol zitten met bladluizen. De planten staan wel mooi en ze bloemen ook maar zijn deze schadelijk voor de boontjes? Merci! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted June 1, 2019 Share Posted June 1, 2019 Ja, die brengen schade. Het is de hoogste tijd om te doen wat ik net gedaan heb: je tuinbonen toppen. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mannie02 Posted June 2, 2019 Author Share Posted June 2, 2019 Het probleem is dat deze over heel de plant zitten verdeeld. Zal ik de planten best weg doen want op mijn erwten ernaast zit nog nix op. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted June 2, 2019 Share Posted June 2, 2019 Zie ook alle andere topics hierover. Er is een topic over luizen op tuinbonen, zat topics over luizen etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saalk86 Posted June 2, 2019 Share Posted June 2, 2019 Word echt een luizenseizoen dit jaar, allemachtig wat een meldingen opeens over bladluizen Heb ze hier in de kas op Engelwortel plant gehad. Naar buiten gezet (moest m toch nog in de aarde zetten) en lieveheersbeestjes op gezet! Quote Insta, leuke foto’s! https://www.instagram.com/waldengardening/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts