verdewim Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 Wie heeft er kruiden te koop ..heb pas een tuin en ruimte over.....ook zoek ik een gingko biloba en appelboompjes en walnoot...wat buiten de moestuin misschien doch je weet nooit..kom deze er wel uitspitten.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flup Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 Ik denk dat je weinig reacties krijgt zo. Eerst voorstellen in de voorstelhoek en een beetje sociaal meeposten, helpt meer dan meteen zo binnenvallen met je vraag om kruiden enz.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariskah Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 Dit is toch de rubriek ruilen en verkopen? Waarom zou iemand daar niet op mogen reageren?Moet je eerst sociaal doen en veel berichtjes sturen op dit forum voor er iemand reageert?Waarom zou dat in vredesnaam moeten? Groet, Mariska Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted July 10, 2019 Share Posted July 10, 2019 Ach joh. Als je eerst alle stadia van kennis maken moet doorlopen, duurt het wel erg lang voor hij wat kan overnemen toch?! Al had het best wat socialer gekund Ik woon in regio Amsterdam. Geen idee waar jij zit, maar ik kan wel wat kruiden missen en wellicht ook een boompje. Sommige dingen zaaien zich als een idioot uit, dus je kunt zo wat meenemen als je interesse hebt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flup Posted July 11, 2019 Share Posted July 11, 2019 Mariskah, het is niet erg dat jij dat niet inziet, maar normaal gesproken ruilen mensen liever met mensen die ze al ietwat "kennen" van het forum, dus zich op zijn minst heeft voorgesteld. Het staat de topicstarter vrij om dat niet te doen natuurlijk. Persoonlijk ruil ik (of geef weg) liever aan mensen die hier wat serieuzer actief zijn op het forum. En daarin ben ik niet de enige. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariskah Posted July 12, 2019 Share Posted July 12, 2019 Gelukkig maar dat je het niet erg vindt dat ik je inzichten niet deel. Volgens mij staat het iedereen vrij van dit forum gebruik te maken zoals hij wil. De een post er misschien dagelijks berichten en de ander kijkt zo af en toe eens rond of post eens een berichtje. Daarom is het moestuin forum ook vrij toegankelijk en openbaar voor alle moestuinders die eens ervaring uit willen wisselen. Als je liever alleen dingen uitwisselt met mensen die vaak posten, is dat prima natuurlijk. Maar het zou zomaar kunnen dat er ook mensen zijn die een andere mening hierover hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts