Jump to content

kruiden gezocht ....gingko... walnoot... malussen

Recommended Posts

Wie heeft er kruiden te koop ..heb pas een tuin en ruimte over.....ook zoek ik een gingko biloba en appelboompjes en walnoot...wat buiten de moestuin misschien doch je weet nooit..kom deze er wel uitspitten....

Dit is toch de rubriek ruilen en verkopen? Waarom zou iemand daar niet op mogen reageren?

Moet je eerst sociaal doen en veel berichtjes sturen op dit forum voor er iemand reageert?

Waarom zou dat in vredesnaam moeten?

Groet, Mariska

Ach joh. Als je eerst alle stadia van kennis maken moet doorlopen, duurt het wel erg lang voor hij wat kan overnemen toch?! Al had het best wat socialer gekund

Ik woon in regio Amsterdam. Geen idee waar jij zit, maar ik kan wel wat kruiden missen en wellicht ook een boompje. Sommige dingen zaaien zich als een idioot uit, dus je kunt zo wat meenemen als je interesse hebt.

Mariskah, het is niet erg dat jij dat niet inziet, maar normaal gesproken ruilen mensen liever met mensen die ze al ietwat "kennen" van het forum, dus zich op zijn minst heeft voorgesteld.

Het staat de topicstarter vrij om dat niet te doen natuurlijk. Persoonlijk ruil ik (of geef weg) liever aan mensen die hier wat serieuzer actief zijn op het forum. En daarin ben ik niet de enige.

Gelukkig maar dat je het niet erg vindt dat ik je inzichten niet deel. Volgens mij staat het iedereen vrij van dit forum gebruik te maken zoals hij wil. De een post er misschien dagelijks berichten en de ander kijkt zo af en toe eens rond of post eens een berichtje. Daarom is het moestuin forum ook vrij toegankelijk en openbaar voor alle moestuinders die eens ervaring uit willen wisselen. Als je liever alleen dingen uitwisselt met mensen die vaak posten, is dat prima natuurlijk. Maar het zou zomaar kunnen dat er ook mensen zijn die een andere mening hierover hebben.