Sproetie86 Posted July 28, 2019 Share Posted July 28, 2019 Goedenavond, Na een mislukte kweek van de komkommer, radijs en de paprika, heeft de watermeloen het wel overleeft. Er groeit een hele mooie watermeloen (sugerbaby) aan de plant. Echter heb ik dus geen idee hoe groot deze moet worden en wanneer ik weet of hij rijp is. Er zaten er eerst twee aan, maar eentje is gestopt met groeien. Er zitten alleen wel plekjes op de meloen, iemand enig idee of dit kwaad kan? En er zijn een aantal blaadjes flink bruin aan het worden De reden dat ik de plant in een pot heb staan is omdat ik geen tuin heb, de meloen rust nu op lege kweekpotjes. Ik ga verhuizen dus is nu een net voor eronder niet handig Hoor graag tips.Lieve groetjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bassie76 Posted July 28, 2019 Share Posted July 28, 2019 Wat voor mij altijd goed werkt: Als het hechtrankje tegenover de watermeloen, hier aangegeven met een pijl, verdroogd is dan is de watermeloen rijp. p.s. Er is een heel subforum waar je met alle vragen over het kweken van watemeloenen terecht kunt:ervaringen-met-watermeloen-kweken-t1662.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sproetie86 Posted July 30, 2019 Author Share Posted July 30, 2019 Wat goed, thx voor de tip. Ik ga de link even kijken voor meer info:-) dank je wel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts