Maup Posted November 20, 2019 Share Posted November 20, 2019 Hallo allemaal, Op deze site heb ik mij zonet aangemeld.Inmaken doe ik erg graag.Nu wil ik bruine bonen inmaken/wecken.Hierover heb ik het één en ander gelezen, echter het waren verschillende manieren om dit te doen.Nu dacht ik zelf het volgende:Wanneer ik de bruine bonen eerst een nacht laat weken, daaarna de bonen kook tot ze voor mij goed zijn,de bonen in de glazen potjes doe en deze gedurende 30 min. bij 90° in de weckketel zet.Is dit een goede manier? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted November 21, 2019 Share Posted November 21, 2019 Welkom hier!ja dat kan, volgens dit recept zonder de tomaatjes....je bonen worden wel slapper dus hier wecken we ze niet meer, we bewaren ze gedroogd en als we teveel gerecht hebben gemaakt vriezen we dat in Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts