buitenvogel Posted December 4, 2019 Share Posted December 4, 2019 Omdat ik stop met pepers te telen door allergische reactie wil ik graag ruilen met andere groentenzaden. Ik heb veel gekochte en eigen zaden. Te veel om op te noemen. Zeker 40 soorten. Wie wil ruilen? Liefst in België. Afhalen kan ook in ruil voor iets anders als je geen zaden hebt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krikke83 Posted December 11, 2019 Share Posted December 11, 2019 Ik zoek nog wat hetere peper variëteiten. Ik wil graag ruilen. Ik beheer het zaad van een moestuinvereniging. Kijk maar op www.detuinschuur.be/zaden waar tegen je wil ruilen. Ik wil liefst raszuivere variëteiten. Quote Wat je zelf kweekt, smaakt steeds beter!Met onze moestuinvereniging verdelen we zakjes zaad voor 1 euro-> http://www.detuinschuur.be/zadenWij verdelen nu ook de zaaiagenda van Diana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
buitenvogel Posted December 12, 2019 Author Share Posted December 12, 2019 Krikke ik heb u pb gestuurd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts