Charly Posted January 25, 2020 Share Posted January 25, 2020 Beste medeforummers, Mijn bestelling van vd Wal wordt komende week bezorgd.Echter schrik ik net op, ik ben vergeten Super schmelzers te bestellen, en die heb ik nog wel nodig hoor.Gezond, groot, lekker, en heel goed voor de schildklier, naar men zegt. Wat geen overbodige luxe is helaas.Maar om nu 1,60 voor een zakje zaad, en 3,50 verzendkosten te betalen, dat gaat deze zuunigerd toch te ver! Dussseh, als er iemand is die nog moet bestellen bij vd Wal: mag ik meeliften? Dan wisselen we ze wel uit tijdens de MTFD, of ik betaal je portokosten ofzo. Of als iemand een zakje besteld heeft en graag wil delen: ik houd me aanbevolen. Ruilen kan ook. Heb vanalles. Zo zit in de bestelling die volgende week binnenkomt:Kropsla - ijsbergsla Ijssla saladin Babyleaf mix Bindsla Little gem - sucrine Bindsla Freckles Bieten of kroten Boro f1 hybride Bloemkool Belot f1 hybride Chinese kool Bilko f1 hybride Frisby-sla Fristina Knolselderij Monarch Komkommers (vollegrond) Moneta Komkommers (vollegrond) Chrystal lemon Paksoi Joi choi f1 hybride White gem - bio Bloemendaalse gele - bio Wortelen - winterwortelen Berlikumer 2 - oranza Wortelen - zomerwortelen Amsterdamse bak - 2 sel.abk Doperwten Tristar Doperwten Senator Snap peul Cascadia Tuinbonen De monica Stok slabonen (staak bonen) Isabel, zonder draad Pronkbonen Mergoles, z.dr. Stam slabonen (struikbonen) Bareka, zonder draad Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrickm1 Posted January 26, 2020 Share Posted January 26, 2020 Beste Charly. Ik heb nog wel onderstaand ras als je die wilt, heb er zat zakjes van. Datum is tot Jan 2019 maar heb ze 2 weken geleden voor gezaaid en alles is op gekomen. Hoor het wel of je er wat aan hebt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted January 26, 2020 Author Share Posted January 26, 2020 Super lief van je, Patrick!Maar ik was echt op zoek naar de super schmelz. Die wordt wat flinker, barst minder snel en smaakt minder sterk. Dat is hier de favoriet. Echter heb ik eventjes geleden een mailtje gehad van nog zo een super liefforumlid, die nog bij Vd Wal moest bestellen en het zakje heeft meebesteld. Dus ik ben voorzien! Wat een fijne mensen toch op dit forum. Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ikbeginbijmezelf Posted February 6, 2020 Share Posted February 6, 2020 Goed voor de schildklier zeg je, kun je daar wat meer over vertellen?? (Schildklierpatient hier die nog nooit koolrabi heeft gegeten, laat staan geteeld ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts