Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal!!

Heeeeel veel jaren terug heb ik dit acount aangemaakt toen ik een volkstuintje begon in Zwolle. Daarna ben ik gaan boeren in Portugal. Nu, na 6 jaar zon en goedkope wijn ben ik weer terug in Nederland. Niet weer in Zwolle, maar in Enschede deze keer. Ik zou heeeel graag weer een volkstuin willen, maar via het internet vind ik alleen maar telefoonnummers en email adressen van volkstuin complexen de niet meer kloppen (ook op dit forum). Ik ben ook al een paar complexen afgefietst, maar ook dat heeft mij niet verder geholpen, dus ik dacht doe het dan maar zo. Kent iemand iemand die iemand kent die iemand kent met een volkstuin?

Vrolijke groet,

Marit

Geplaatst:

Welkom terug!

Ik hoop van harte dat je een tuintje vindt, ik kan je helaas niet helpen. Je zult inderdaad plaatselijke kennis nodig hebben, lukraak mensen op tuintjes aanschieten zou ik ook doen als ik online weinig wijzer werd.

Van een tuintje is het belangrijk dat het dichtbij is. Succes met je verdere zoektocht. 

Geplaatst:

Bedankt voor jullie antwoorden! Ik ben al die tuinen die je gepost hebt al meerdere keren langs gefiets. Zitten een paar hele mooi plekjes bij! Woensdag spring ik gewoon weer op de fiets en doe ik weer een rondje. Anders moet mn vriend er maar aan geloven en tover ik de achtertuin om in een moestuin. Hehehehe!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...