Stoyanov Geplaatst: 7 maart 2020 Geplaatst: 7 maart 2020 Net als bij mijn tomatenplantjes beginnen de kiembladeren te verkleuren. Ze worden een soort blauwachtig en sommigen laten los. De plantjes staan in de propagator onder 16 uur licht per dag, bij kamertemperatuur. De 1 gaat wat harder dan de ander en de meesten hebben nu (incl kiemblaadjes) 6 bladeren. Verder ziet het er normaal uit, alleen zijn de bladeren wat licht van kleur. Ik kan me niet herinneren dat ik dit vorige keer ook had. Moet ik me zorgen maken? Quote
rorror Geplaatst: 7 maart 2020 Geplaatst: 7 maart 2020 Heb je er een foto van? Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
rorror Geplaatst: 7 maart 2020 Geplaatst: 7 maart 2020 Verkleuring door te veel licht. Zie het als bruinig van de huid. soort zonnebrand. Lampen moeten hoger opgehangen worden om dit te voorkomen. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.