Jump to content

Zaden gewonnen rode eikebladpluksla

Recommended Posts

Zo, nu snap ik waarom er altijd zoveel zaadjes in een zakje sla zaad zitten. Had op advies van 1 van jullie mijn rode eikebladpluksla laten staan toen hij bloemen kreeg. Om zaad te winnen. Ik heb er 3 laten staan, de zaadjes op de foto zijn een gedeelte van 1 van de planten. Wat veel zaad! Genoeg dus om wat weg te geven! Wil jij er wat? Mail dan je adres maar prive door! dan ga ik eind van de week, begin volgende week versturen. Zodra het op is geef ik een berichtje. 601_c682fb6b96267efd780b62d1d1a5d877.jpg

Zo, nu snap ik waarom er altijd zoveel zaadjes in een zakje sla zaad zitten. Had op advies van 1 van jullie mijn rode eikebladpluksla laten staan toen hij bloemen kreeg. Om zaad te winnen. Ik heb er 3 laten staan, de zaadjes op de foto zijn een gedeelte van 1 van de planten. Wat veel zaad! Genoeg dus om wat weg te geven! Wil jij er wat? Mail dan je adres maar prive door! dan ga ik eind van de week, begin volgende week versturen. Zodra het op is geef ik een berichtje. 601_c682fb6b96267efd780b62d1d1a5d877.jpg

graag maar kan u geen pb sturen lukt niet

kan u helpen aub

Zaden zijn al verstuurd/aangekomen bij verschillende mensen. Ik heb nog meer, maar ga eind van de week 2 weken er tussenuit. Ik meld me wel weer zodra ik de volgende 2 planten van zaad heb ontdaan. Ik heb trouwens vorige week donderdag of vrijdag wat nieuwe rode sla gezaaid, en die staat al boven de grond! Dus.....je kan ze ook nu nog zaaien!

• 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...