jootje Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 Zo, nu snap ik waarom er altijd zoveel zaadjes in een zakje sla zaad zitten. Had op advies van 1 van jullie mijn rode eikebladpluksla laten staan toen hij bloemen kreeg. Om zaad te winnen. Ik heb er 3 laten staan, de zaadjes op de foto zijn een gedeelte van 1 van de planten. Wat veel zaad! Genoeg dus om wat weg te geven! Wil jij er wat? Mail dan je adres maar prive door! dan ga ik eind van de week, begin volgende week versturen. Zodra het op is geef ik een berichtje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 9, 2011 Share Posted August 9, 2011 Geweldig wat een productie!! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaatje1966 Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Zo, nu snap ik waarom er altijd zoveel zaadjes in een zakje sla zaad zitten. Had op advies van 1 van jullie mijn rode eikebladpluksla laten staan toen hij bloemen kreeg. Om zaad te winnen. Ik heb er 3 laten staan, de zaadjes op de foto zijn een gedeelte van 1 van de planten. Wat veel zaad! Genoeg dus om wat weg te geven! Wil jij er wat? Mail dan je adres maar prive door! dan ga ik eind van de week, begin volgende week versturen. Zodra het op is geef ik een berichtje. graag maar kan u geen pb sturen lukt niet kan u helpen aub Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 14, 2011 Share Posted August 14, 2011 graag maar kan u geen pb sturen lukt niet kan u helpen aub je moet even alle tekst weghalen in het PM antwoordvak, dan lukt het wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesleyb Posted August 14, 2011 Share Posted August 14, 2011 Ik heb je een pb gestuurdGr. Wesley Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaatje1966 Posted August 14, 2011 Share Posted August 14, 2011 je moet even alle tekst weghalen in het PM antwoordvak, dan lukt het wel Oke bedankt voor de hulp Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted August 16, 2011 Author Share Posted August 16, 2011 Zaden zijn al verstuurd/aangekomen bij verschillende mensen. Ik heb nog meer, maar ga eind van de week 2 weken er tussenuit. Ik meld me wel weer zodra ik de volgende 2 planten van zaad heb ontdaan. Ik heb trouwens vorige week donderdag of vrijdag wat nieuwe rode sla gezaaid, en die staat al boven de grond! Dus.....je kan ze ook nu nog zaaien! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guus D Posted August 17, 2011 Share Posted August 17, 2011 Dus.....je kan ze ook nu nog zaaien! Doe ik meteen !! Omdat het kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Post Posted August 30, 2011 Share Posted August 30, 2011 hey jootje,, als je weer teruggbent,, maar ik aljeblieft wat zaadjes??gr theo Hallo. ook zo'n groentetuin fan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts