Tammy8165 Geplaatst: 4 april 2020 Geplaatst: 4 april 2020 De vraag is vast al eens gesteld, zou dan heel blij zijn met een link naar het juiste topic☺️ Ik heb een kweeksetje kastanje champignons nu heb ik gelezen dat je van de steeltjes of kontjes zelf broed kunt maken. Kan iemand mij alsjeblieft vertellen hoe ik dit moet doen? Foto's zijn van me kweeksetje met 5 dagen er tussen. Quote
Mikki Geplaatst: 12 april 2020 Geplaatst: 12 april 2020 Ik ben ook benieuwd toevallig vandaag ook aan het zoeken om eigen broed te maken. Wel een video op YouTube gevonden ,..kan deze zo niet delen staat op mijn telefoon en zit nu achter de iPad...zal later nog toevoegen. Quote
paddestoelengek Geplaatst: 7 mei 2020 Geplaatst: 7 mei 2020 Als je zelf broed wilt maken raad ik je aan om met oesterzwammen te beginnen Veel grotere kans op slagen! Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden
weknow Geplaatst: 7 mei 2020 Geplaatst: 7 mei 2020 Champignons is zeer moeilijk. Kies voor makkelijkere soorten, zoals Paddestoelengek ook terecht zegt. Dat zal al moeilijk zat zijn in het begin. 😉 Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.