bioboerke Posted August 11, 2011 Share Posted August 11, 2011 halo, ik heb de volgende vraag ? Is rabarber een groente of fruit en tot wanneer kan je rabarber oogsten , heb al verschillende meningen gehoord . gr bioboerke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted August 11, 2011 Share Posted August 11, 2011 Tot de vaste groente zover ik weet. Beter niet na 21-24 juni oogsten zie o.a. de discussie en berichten hier:https://www.moestuinforum.nl/wat-te-doen-met-rabarber-na-de-oogsttijd-t2398.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dennis29 Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Voor jam of chutney kun je wel na de langste dag oogsten, daar eet je zo weinig tegelijk van dat het oxaalzuur niets uitmaakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Voor jam of chutney kun je wel na de langste dag oogsten, daar eet je zo weinig tegelijk van dat het oxaalzuur niets uitmaakt. Nooit geweten Dennis, ik doe altijd erg voorzichtig..nu ga ik een dezer dagen appel-rabarberjam maken! Dank voor de tip. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts