Skoebidoe Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Gisteren kocht ik op de markt nog wat plantgoed. Het betreft prei, sla en chinese kool.De marktkramer wikkelde al het plantgoed in een krant.Gisteren had ik jammer genoeg de tijd niet om het uit te planten. Het perceeltje moet voorbereid worden en dit vraagt wat werk.Vandaag zal het waarschijnlijk ook niet lukken.Hoe bewaar ik het best het plantgoed vooraleer uit te planten? Laat ik het in de kranten zitten of haal ik het eruit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans Posted August 12, 2011 Share Posted August 12, 2011 Prei kun je enkele dagen goed bewaren door de planten als een bundeltje met de onderzijde in een natte lap te wikkelen. De sla en koolplantjes zou ik op een kluitje bij elkaar in een pot zetten met vochtige potgrond. Het is maar een noodoplossing , gewoon uitplanten is natuurlijk veel beter. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. -- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts