Jooze Posted August 13, 2011 Share Posted August 13, 2011 Hi Allemaal, Ik vraag me af of iemand een recept heeft voor het aken van gedroogde bruchetta.Bij gewone verse burchetta gebruik je tomaten knoflook olie en basilicum De gedroogde versie die ik gebruik koop ik en daar doe ik wat olie bij en gebruik ik voor allerlei sausen hapjes e.d.Zelf denk ik dus gewoon tomaten knoflook en event wat basilicum drogen verkruimelen en klaar. Iemand ervaring?!! Quote Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
cees7274 Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Beter een late reactie dan geen, toch? Volgens mij is het een kwestie van smaak. In mijn zelfgebouwde droger (zie elders op dit forum) droog ik gelijk wat appeltjes mee. Vooral omdat ik van een wat zoetere smaak houd. Soms doe ik er thijm bij. Een beetje afhankelijk wat ik voorhanden heb. Ik heb zelfs wel eens wat paddestoelen erbij gedaan en die apart gezet als spagettiesaus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts