Lsjr33 Geplaatst: 2 juni 2020 Geplaatst: 2 juni 2020 Dit is mijn eerste jaar met fruitbomen en heb er nog weinig verstand van. Mijn kersenboom lijkt te verdorren, dus mijn eerste reactie is water geven. Maar de boom staat in klei dat water goed vasthoudt, plus een dikke laag houtsnippers. Dus voor ik mijn boom verdrink een vraag aan de kenners, is dit een tekort aan water of is er mogelijk iets anders aan de hand? Quote
rorror Geplaatst: 2 juni 2020 Geplaatst: 2 juni 2020 Zou zo maar kunnen zijn dat ie met het warme weer wat blad afstoot. En zo te zien is het een jonge plant. Wat nog niet diep geworteld is. Heb je hem dit jaar al eens water gegeven? Gister reed ik hier een rondje, ik maakte nog een opmerking tegen mijn vriendin, moet je al dat verdorde blad onder de bomen liggen. Het lijkt hier in sommige straten wel herfst. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Lsjr33 Geplaatst: 2 juni 2020 Auteur Geplaatst: 2 juni 2020 Klopt ze zijn eind maart aangeplant. Ze hebben een aantal keer water gekregen en dan meteen flink wat. Verder ziet de boom er ook nog goed uit. Quote
weknow Geplaatst: 2 juni 2020 Geplaatst: 2 juni 2020 Kans dat er ook monillia inzit. Die 2e foto is geen droogte of afstoten van de bladeren. Loopt momenteel nog een topic over op dit forum. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Yuras Geplaatst: 2 juni 2020 Geplaatst: 2 juni 2020 @Lsjr33 Zit je toevallig niet op de Smalle Steeg? Zou ja, dan kan ik langs komen kijken 😀 Quote
Lsjr33 Geplaatst: 2 juni 2020 Auteur Geplaatst: 2 juni 2020 1 uur terug, Yuras zei: Zit je toevallig niet op de Smalle Steeg? Zou ja, dan kan ik langs komen kijken Zeker! Ik stuur je een privé bericht Quote
Lacher Geplaatst: 3 juni 2020 Geplaatst: 3 juni 2020 12 uren geleden, weknow zei: Kans dat er ook monillia inzit. Die 2e foto is geen droogte of afstoten van de bladeren. Loopt momenteel nog een topic over op dit forum. Idd, dat is bij mij . Trekt er ook wel wat op. Ik ben spijtig genoeg te laat dus hij gaat volledig af. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.