LucV Geplaatst: 19 augustus 2011 Geplaatst: 19 augustus 2011 Zover ik het kan zien is er momenteel een netwerk storing bij onze provider. Dit zou het trage laden van de pagina's kunnen verklaren. Hopelijk wordt het snel opgelost zodat het forum vanavond weer op normale snelheid is. Quote
Frank Houweling Geplaatst: 19 augustus 2011 Geplaatst: 19 augustus 2011 Zover ik het kan zien is er momenteel een netwerk storing bij onze provider. Dit zou het trage laden van de pagina's kunnen verklaren. Hopelijk wordt het snel opgelost zodat het forum vanavond weer op normale snelheid is.Eergisteren lag de site er ook al een half uurtje uit. Heb je uptimegarantie? Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
LucV Geplaatst: 19 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2011 Klopt die van woensdag was min of meer aangekondigd omdat een component vervangen moest worden, maar duurde uiteindelijk veel langer dan verwacht.Even afwachten tot ze voor de huidige storing een oplossing hebben gevonden (al heb ik het idee dat het nu al opgelost is als ik door het forum heen klik). Quote
LucV Geplaatst: 19 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2011 Er is inmiddels bekend wat de storing veroorzaakt, er wordt door de provider aan gewerkt om het probleem op te lossen (ze zijn nu rond dit tijdstip nog bezig, kreeg net bericht ).Het betreft een probleem op een andere server dan die van het moestuinforum maar wel op hetzelfde netwerk. Daardoor hebben wij, en vele websites met ons, last van pieken en dalen in snelheid en bereikbaarheid. Quote
Frank Houweling Geplaatst: 20 augustus 2011 Geplaatst: 20 augustus 2011 Alweer een DDOS? Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Dennis29 Geplaatst: 20 augustus 2011 Geplaatst: 20 augustus 2011 Volgens mij is ie nu weer over, een uur geleden laadde ie niks maar nu is ie weer gewoon snel. Quote
LucV Geplaatst: 20 augustus 2011 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2011 Het forum is de hele dag met pieken en dalen (on)bereikbaar geweest. Ondanks dit ben ik erg tevreden over het webhostingbedrijf, dus ik ga er van uit dat het een lastig probleem is. Meerdere servers op het netwerk hebben namelijk last van hetzelfde probleem. Sorry voor het ongemak. Quote
Frank Houweling Geplaatst: 25 augustus 2011 Geplaatst: 25 augustus 2011 Vandaag alweer offline. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.