Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zover ik het kan zien is er momenteel een netwerk storing bij onze provider.

Dit zou het trage laden van de pagina's kunnen verklaren.

Hopelijk wordt het snel opgelost zodat het forum vanavond weer op normale snelheid is.

Geplaatst:
Zover ik het kan zien is er momenteel een netwerk storing bij onze provider.

Dit zou het trage laden van de pagina's kunnen verklaren.

Hopelijk wordt het snel opgelost zodat het forum vanavond weer op normale snelheid is.

Eergisteren lag de site er ook al een half uurtje uit. Heb je uptimegarantie?

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:

Klopt die van woensdag was min of meer aangekondigd omdat een component vervangen moest worden, maar duurde uiteindelijk veel langer dan verwacht.

Even afwachten tot ze voor de huidige storing een oplossing hebben gevonden (al heb ik het idee dat het nu al opgelost is als ik door het forum heen klik).

Geplaatst:

Er is inmiddels bekend wat de storing veroorzaakt, er wordt door de provider aan gewerkt om het probleem op te lossen (ze zijn nu rond dit tijdstip nog bezig, kreeg net bericht ).

Het betreft een probleem op een andere server dan die van het moestuinforum maar wel op hetzelfde netwerk. Daardoor hebben wij, en vele websites met ons, last van pieken en dalen in snelheid en bereikbaarheid.

Geplaatst:

Het forum is de hele dag met pieken en dalen (on)bereikbaar geweest. Ondanks dit ben ik erg tevreden over het webhostingbedrijf, dus ik ga er van uit dat het een lastig probleem is. Meerdere servers op het netwerk hebben namelijk last van hetzelfde probleem.

Sorry voor het ongemak.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...