Siem56 Posted June 8, 2020 Posted June 8, 2020 Mijn snijbiet planten zitten vol met zwarte luis. Wat kan ik hieraan doen? Quote
Patrijs Posted June 8, 2020 Posted June 8, 2020 Welkom Siem, Wat leuk, op snijbiet zie je hier nooit zo vaak luis. Ik denk dat die van jou erg lekker is. Het komt wel vaker voor, als je de ZOEKFUNCTIE gebruikt kan je er van alles over lezen. Zelf onderneem ik weinig actie bij luis, na enige tijd komen er hier altijd wel luizeneters die de zaak voor me aanpakken. Of ik was het meeste er af voor het de pan in gaat. Alleen de tuinbonen die top ik. En ik zorg dat er niet te veel mierennesten zitten, want de mieren verspreiden graag de luizen. Quote De moestuin van Patrijs
Arja Posted June 8, 2020 Posted June 8, 2020 1 hour ago, Patrijs said: op snijbiet zie je hier nooit zo vaak luis Niet? Bij mij zit een deel van de snijbiet ook al onder de luis. Ik heb er zonet wat extra lieveheersbeesten en hun larven opgezet. Mijn hibiscus zit er vol mee, dus ik kan ze gemakkelijk verplaatsen. En ik oogst gewoon bladeren zonder luis. Quote
Recommended Posts