Bertus Posted June 15, 2020 Posted June 15, 2020 Bij mijn kolomikta kiwibes (Sentyabrskaya) zijn de bladnerven duidelijk zichtbaar hetgeen meestal duidt op magnesiumgebrek. Nu heb ik ooit gelezen dat de Kolomikta niet houdt van calcium en magnesium maar ik kan dat artikel niet meer terugvinden. Dus ga ik niet zomaar kieseriet bijvoeden. Zijn er ervaringsdeskundigen? Quote
appelvrouw Posted June 16, 2020 Posted June 16, 2020 (edited) Ik had dit ook aan t begin, de eerste jaren van de planten. Mijn bladeren waren nog geler. Idd met kieseriet gewerkt. Nu zijn ze al jaren in gezonde vorm. Edit wij hebben behoorlijk kalkrijke grond. Edited June 16, 2020 by appelvrouw Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bertus Posted June 16, 2020 Author Posted June 16, 2020 @appelvrouw dankje .... ben gerustgesteld. Had ik blijkbaar iets verkeerds op mijn harde schijf staan. Dus toch wat kieseriet. Quote
appelvrouw Posted June 16, 2020 Posted June 16, 2020 Ja rustigjes aan... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Recommended Posts