SamanthaP Posted August 28, 2020 Share Posted August 28, 2020 (edited) Hoi! Kan ik iemand blij maken met een aantal heesters? Wij gaan beginnen aan een deel van de tuin. Er moet daar een speel gazon komen, dus helaas moeten er een aantal grote planten het veld ruimen... treurpeer? Ca 2,5 meter hoog krulwilg paastakkenboom. Ca 3-3,5 m hoog witte hortensia klein hemelsleutel ca 80cm doorsnede roze bol conifeer ga 1m doorsnede ook nog een vlinderstruik met witte grote bloemaren van ca 3M hoog. Hier nog geen foto van. En een aantal struik rozen in verschillende kleuren edit: en nog drie grote waterlelies in roze deze week op te halen voor de liefhebber. Edited August 28, 2020 by SamanthaP Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 28, 2020 Share Posted August 28, 2020 Voor de bomen geldt, dat verpoten in dit seizoen eigenlijk totaal kansloos is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 28, 2020 Share Posted August 28, 2020 Als je ze er al uit krijgt Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
SamanthaP Posted August 28, 2020 Author Share Posted August 28, 2020 Eruit krijgen zal het probleem niet zijn hoor. Inderdaad een risico in dit seizoen. Maar liever waag ik de gok en maak ik er iemand blij mee dan dat ze linea recta naar t stort gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts