Moest tuintje Geplaatst: 12 september 2020 Geplaatst: 12 september 2020 Beste moestuinders, Alweer paar jaartjes met zus en kennis op moestuin in het dorp aan het hobbyen😋 Nu bij mij thuis kasje aan het zetten. Laten we het een opknappertje noemen 😅 Zo kan ik eindelijk volgend seizoen   voorzaaien/poten EN de tomaten/komkommers en paprika’ s in de kas telen. Heb dr zin an.😊 Gr. Roel. Quote
acpronk Geplaatst: 12 september 2020 Geplaatst: 12 september 2020 Gefeliciteerd met de nieuwe kas.Als ik een kas heb, dan doe ik denk ik niet de tomaten in de kas, daar is het in de zomer te warm heb ik gehoord. Paprika en peper, althans de blokpaprika's, doe ik wel in de kas. Maar ligt er ook net aan hoeveel ruimte je hebt, en waar je woont. Waar roeier zit (Friesland) is het te koud voor tomaten buiten. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Mellie Geplaatst: 13 september 2020 Geplaatst: 13 september 2020 Ha welkom! Leuk al dat gehobby en zeker met een kas. Groene groetjes en geniet er van! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 15 september 2020 Geplaatst: 15 september 2020 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
rorror Geplaatst: 15 september 2020 Geplaatst: 15 september 2020 Welkom! Quote  Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers. Â
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.