Berti Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 de pomp van het regenwatersysteem van een vriendin van mij is defekt (delft) en er is haar verteld dat dat geintje 1400 euro gaat kosten omdat een nieuwe pomp uit italie moet komen.ik geloof dat niet zo.....belachelijk gewoon.zijn hier mensen met zo'n systeem of tips om te kijken hoe dit op te lossen is (de helft wou ze er nog wel aan kwijt....maximaal) alvast dank Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartp Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 Wat voor een pomp en wat voor systeem is het juist? Ik heb een pomp hangen die water uit de regenput oppompt. Deze kostte nieuw 300€ en er zijn er ook goedkopere... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berti Posted September 8, 2011 Author Share Posted September 8, 2011 Het is een systeem waarbij alles opgevangen wordt en uitkomt in een ondergrondse water put, midden in mijn achtertuin.Als je daar het deksel van oplicht, zit daar de pomp. Die pompt het dan weer via het "grijswatersysteem" richting WC's en Wasmachine door mijn huis. dat was de uitleg bij even navragen (dacht ik al) maar ze noemt geen merk enz. helpt dit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartp Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 Bij mij hangt de pomp in de garage, en pompt deze via een waterdarm het water uit de put op en verspreid dit in huis verder via waterleidingsbuizen. De pomp hangt dus niet in de put zelf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts