Jump to content

Hoi Anneke hiero

Anneke

Recommended Posts

Hallo Anneke en welkom. Ik dacht ook bij t bekijken van die 1e foto WOW dat is netjes... maar als je zo'n voorbeeld naast je hebt, komt de rest ook vanzelf. Als de wil er maar is!

Overigens waren die slappe kroppen sla mij ook al opgevallen, waarschijnlijk is de buurman geen sla liefhebber?

Good things come in small packages

Hahaha, gevoel voor humor ontbreekt niet, heerlijk!

Ik zal morgen een paar foto,s laten zien van dingen tussen het onkruid.

btw, mooie foto,s op je blog appelwijfie!

nee, helly, ik krijg heel vaak sla van hem en snijbiet en dan staat hij mijn tuintje te bekijken en schud zijn hoofd, maar vergis je niet in het groen, ik heb suikermais, rooie kool, rooie boerenkool (snappen de koolwitjes niet) pompoen, spitskool, aardpeer witte en rooie, komkommer (van die mini) die doet het nog steeds, en achterin staat een druif, die is nu redelijk zoet, jullie mogen zeggen welke het is...en 3 verschillende soorten pluimgierst.

resized_1115_68309ff26a09e39b89334cb76df43675.jpg

resized_1115_0e3741a6532a5fc7bea4892a6189ae95.jpg

resized_1115_8f248182efdc6d7ca0f5defdb4f0dac3.jpg

resized_1115_d3d911a5d1a0812288788913c4512f4f.jpg

resized_1115_936d557700606560fca731a34104a3b6.jpg

Dit vloog boven het land, mijn buurman zei:rotganzen, maar ik vind het wel fijne beesten haha

"NATUURLIJK"

Hahaha, gevoel voor humor ontbreekt niet, heerlijk!

btw, mooie foto,s op je blog appelwijfie!

Dit vloog boven het land, mijn buurman zei:rotganzen, maar ik vind het wel fijne beesten haha

Volgens mij heb je ook humor Anneke Appelwijfie gaat me wat ver, kromme tenen, maar mijn man ligt in een deuk

Is dat serieus van de rode boerenkool?

Zeg maar Jet trouwens

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Hiebij Jet (appellady)

En ik denk dat dat het is ja, dat de koolwitjes weten dat groene rupsen op rooie kool worden opgegeten, de smaak weet ik nog niet, nog ff wachten!! Link naar koolwitvrije boerenkool:https://www.vreeken.nl/2007/pages/web_zaden.php?page=web_zaden_detail&zoekwoord=141000

Dat zegt Vreeken dus, maar die zegt wel meer

p.s Witte vlieg heeft er maling aan

"NATUURLIJK"

• 2 weeks later...

Welkom!!!

Mooie foto's! en doet me denken aan mijn tuintje dat ik ge-orven(pfff dialect?? of ABN?) heb begin dit jaar...er kwam vanalles op en wist dus nog niet wat wel, en wat niet iets was...heb dus het meeste even laten gaan...en kon dus venkel, aardappelen, koriander, goudsbloem, slaapmutsje, en weet ik wat al niet meer "oogsten";

whahaha appellady...leuke poging tov van wijffie...lag hier ook in een deuk

Aan humor geen gebrek hier op t forum!

Veel plezier!