Anneke Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 HoiIk ben Anneke, 43 jaar, wonende in RotterdamMijn hobbys zijn eten uit eigen tuin en paddenstoelen kweken en nog meer van dattum, alles wat met natuur en zo te maken heeft, ja toch! grrrr Anneke Quote "NATUURLIJK" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anneke Posted September 15, 2011 Author Share Posted September 15, 2011 Wat een actief forum is dit zeg, hartstikke leuk! Als dank krijgen jullie een foto van m,n tuin nee hoor, die is van de buurman, deze is van mij Quote "NATUURLIJK" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 Hahaha Ik dacht al: Wauw! Maar de tuin van de 2e foto komt er ook wel hoor! Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anneke Posted September 15, 2011 Author Share Posted September 15, 2011 Kijk, das een positieve instelling, ik denk altijd maar, waar onkruid staat, groeit geen andere rotzooi Quote "NATUURLIJK" Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 Hoi,welkom, mooie ruimte heb je zeg. succes Jeanne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 Die kropjes sla van de buurman op de voorgrond zien er wel heel knetterig uit Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 Hey Anneke, welkom! Lekker veel prei Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annette Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 Hahaha dat vond ik een leuke.was al aan het bedenken wat voor complimenten ik ging schrijven ! Quote http://www.doudou-creaties.nlhttp://www.epipen-tas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 Hallo Anneke en welkom. Ik dacht ook bij t bekijken van die 1e foto WOW dat is netjes... maar als je zo'n voorbeeld naast je hebt, komt de rest ook vanzelf. Als de wil er maar is!Overigens waren die slappe kroppen sla mij ook al opgevallen, waarschijnlijk is de buurman geen sla liefhebber? Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anneke Posted September 15, 2011 Author Share Posted September 15, 2011 Hahaha, gevoel voor humor ontbreekt niet, heerlijk!Ik zal morgen een paar foto,s laten zien van dingen tussen het onkruid.btw, mooie foto,s op je blog appelwijfie! nee, helly, ik krijg heel vaak sla van hem en snijbiet en dan staat hij mijn tuintje te bekijken en schud zijn hoofd, maar vergis je niet in het groen, ik heb suikermais, rooie kool, rooie boerenkool (snappen de koolwitjes niet) pompoen, spitskool, aardpeer witte en rooie, komkommer (van die mini) die doet het nog steeds, en achterin staat een druif, die is nu redelijk zoet, jullie mogen zeggen welke het is...en 3 verschillende soorten pluimgierst. Dit vloog boven het land, mijn buurman zei:rotganzen, maar ik vind het wel fijne beesten haha Quote "NATUURLIJK" Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 Hahaha, gevoel voor humor ontbreekt niet, heerlijk!btw, mooie foto,s op je blog appelwijfie! Dit vloog boven het land, mijn buurman zei:rotganzen, maar ik vind het wel fijne beesten haha Volgens mij heb je ook humor Anneke Appelwijfie gaat me wat ver, kromme tenen, maar mijn man ligt in een deuk Is dat serieus van de rode boerenkool?Zeg maar Jet trouwens Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 Hoi ja dat zou ik ook graag willen weten, koolwitjes komen op de geur af toch? niet op de kleur? vallen de rupsen wel op licht groen op rood, dat wel. maar de smaak van die rode kool, is die hetzelfde als wat ik ken, de groene? Groetjes Jeanne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted September 16, 2011 Share Posted September 16, 2011 Klinkt zeker interessant om mee te nemen in een beslissing boerenkool te zaaien. Als ze er echt vanaf blijven is dat een optie. Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anneke Posted September 16, 2011 Author Share Posted September 16, 2011 Hiebij Jet (appellady)En ik denk dat dat het is ja, dat de koolwitjes weten dat groene rupsen op rooie kool worden opgegeten, de smaak weet ik nog niet, nog ff wachten!! Link naar koolwitvrije boerenkool:https://www.vreeken.nl/2007/pages/web_zaden.php?page=web_zaden_detail&zoekwoord=141000 Dat zegt Vreeken dus, maar die zegt wel meer p.s Witte vlieg heeft er maling aan Quote "NATUURLIJK" Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted September 26, 2011 Share Posted September 26, 2011 Welkom!!! Mooie foto's! en doet me denken aan mijn tuintje dat ik ge-orven(pfff dialect?? of ABN?) heb begin dit jaar...er kwam vanalles op en wist dus nog niet wat wel, en wat niet iets was...heb dus het meeste even laten gaan...en kon dus venkel, aardappelen, koriander, goudsbloem, slaapmutsje, en weet ik wat al niet meer "oogsten"; whahaha appellady...leuke poging tov van wijffie...lag hier ook in een deuk Aan humor geen gebrek hier op t forum! Veel plezier! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts