Jump to content

Ervaringen Solar Mollenverdrijver

sanne

Recommended Posts

Zelf geen ervaring mee, is te duur om ermee te gaan experimenteren

Maar ken 3 personen die er eentje hebben, 3 verschillende, van duur tot zeer duur.

Geen 1 van de 3 is er tevreden over + het vreet batterijen (waar heb ik dat nog gehoord )

Of ge moest de mollenverdrijver naar de mol zijne kop smijten en dan nog raak en met dodelijke afloop

Ik steek nu gewwon pvc buizen schuin in de grond of nog beter recht in een pijp-gang.

Zet zo enkele buizen naar de 4 windstreken en warempel het helpt, de mol(len) zitten nu bij mijn buur te graven.

Ze zouden niet houden van het geluid van de wind in de buizen.

Keihard muziek spelen van Frans Bauer of Eddy Wally voor de Belgen helpt ook

Senna ik heb er een in mijn moestuin daar waar ik het meest last van muizenaanvallen heb, ik verplaats hem regelmatig.

Het succes is wisselend, maar ik kan zeggen dat ik niet zonder zou willen, het helpt altijd iets waar de aanval het ergst is. Ik had er een op zonne-energie die is nu stuk maar heeft drie jaar staan piepen in mijn tuin...ik had er drie op batterijen die bromden onder de grond..ook geplaatst waar ik het meeste last had in de moestuin, de boomgaard 75 x 30 meter laat ik met rust, alhoewel ik echt niet blij ben als ik moet gaan maaien en ik moet eerst 150 mol en muishopen in het lange gras platharken...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎