Goldfish Posted January 16, 2021 Share Posted January 16, 2021 in 2014 was iemand ook al op zoek naar deze mooie klimplant (met wat knollen als toegift), maar toch maar een nieuwe post geopend. Kan ik tegen betaling een aantal knollen van iemand overnemen? Ik zie op Marktplaats ook een aanbieder, maar die wil er 3.50eur voor. Wellicht dat iemand mij een betere deal kan aanbieden. Jorieke123? Appelvrouw ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted January 16, 2021 Share Posted January 16, 2021 Heb ik voor je, deze woekeraar. Hoeveel knollen wil je? Deal is: geef je adres nog even via mail of PB. groetjes! 3 Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldfish Posted January 16, 2021 Author Share Posted January 16, 2021 Deze woekeraar verdwijnt in een metselkuip. Is dat veilig genoeg? Ik stuur je een berichtje. Maar hartelijke bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted January 16, 2021 Share Posted January 16, 2021 In metselkuip is geen probleem. Woekeren doordat knollen onder de grond lage uitlopers maken en zo elk jaar een metertje of 1 a 2 rondom innemen en bovenkomen tussen alles wat daar staat door. Dan moeilijk te verwijderen, aangezien je planten al lekker aan de groei zijn in mei/juni. Maar opbrengst is niet zo groot en duurt een paar jaar voor je een maaltje ervan hebt. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk-2000 Posted January 9, 2022 Share Posted January 9, 2022 Ook ik ben op zoek naar de Amerikaanse Grondnoot. Stuur me svp een berichtje als je me kan helpen. Henk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldfish Posted January 11, 2022 Author Share Posted January 11, 2022 Dat zal ik doen @Henk-2000 als ik mijn kuipen heb geïnspecteerd. Ze hebben gebloeid. maar de kans is aanwezig dat deze winter de muizen er mee van door gaan. Zijn afkomstig van @weknow. Je teelt overigens grondnoot meer voor sier dan voor de oogst qua volume. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arja Posted January 19, 2022 Share Posted January 19, 2022 Ik kreeg toevallig vandaag van een vriendin zaden van de apios americana, en ging hier op het forum op zoek naar ervaringen. Ik ga ze eens proberen op te kweken. Ik begrijp inmiddels dat het verstandig kan zijn ze in een kuip te zetten. 😬 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts