RvO Geplaatst: 5 februari 2012 Geplaatst: 5 februari 2012 Ja ik fiets dan verder met de fiets die ik op de trein genomen heb.Dat zei die als laatste zin.Klopt. Van Doetinchem naar Jorieke is ca 11 km fietsen door de mooie Achterhoek.Kom je uit het noorden van NL, dan kun je ook vanaf Zutphen fietsen. Ca. een half uur korter met de trein, ca. 21 km fietsen, ook al door de mooie Achterhoek.Wat ik precies ga doen zie ik t.z.t. wel. Afstanden op basis van routenet.nl.
appelvrouw Geplaatst: 5 februari 2012 Geplaatst: 5 februari 2012 Jim, Geedee en ik komen in ieder geval, Margareth vrijwel zeker..waar er drie rijden moet 4 ook kunnen denk ik, maar ik ben ook maar een meerijdster. Tegen die tijd nog maar eens kijken... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 5 februari 2012 Auteur Geplaatst: 5 februari 2012 Moet gewoon lukken Jim!Ik wou nog even cacao toevoegen aan mijn lijstje (heb net voor het eerst in mijn leven chocomelk gemaakt met melk, cacao en suiker Lekker!!) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jeanne-heijmans Geplaatst: 5 februari 2012 Geplaatst: 5 februari 2012 O ja dat is echt lekker, Jorieke mijn man komt ook mee hé?
Jorieke123 Geplaatst: 5 februari 2012 Auteur Geplaatst: 5 februari 2012 - Jeanne-gordijn + man- Appelvrouw - Dick- greetje11- Thessa- Jorg- Simone- Helly + partner en misschien zoon- Kruidje- Eva + zus- Persica- Wesleyb- GuusD- Bit- Lisa + vriend- Geedee- RvO- Dennis29 + moeder- Margareth Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 5 februari 2012 Geplaatst: 5 februari 2012 Dat gaat nog een drukke bedoening worden Jorieke. Kan t varken al aan t spit? Joh dat je nog nooit zelf van cacao chocolademelk hebt gemaakt Ik doe dat al jaren. Good things come in small packages
jeanne-heijmans Geplaatst: 5 februari 2012 Geplaatst: 5 februari 2012 Ja het is de ouderwetse manier,maar zo lekker.
Jorieke123 Geplaatst: 6 februari 2012 Auteur Geplaatst: 6 februari 2012 Tja, ben van de zakjes-melk/choco/suiker-mixjes-generatie . Heet water er over, en je hebt heet water dat naar chocolade ruikte.... Mijn moeder heeft het vroeger volgens mij ook wel eens gemaakt. Maar dat kan ik me amper meer herinneren. Nu voor het eerst zelf. Vrij stom, ik weet het. Maar errug lekker, ik drink nooit meer wat anders! (al heb ik de cacao niet zelf geteeld... das vervelend) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 6 februari 2012 Geplaatst: 6 februari 2012 Ach je bent op tijd tot inkeer gekomen zullen we maar zeggen Als ik warme chocomelk op de kaart ergens zie staan, vraag ik altijd eerst of ze t uit zo'n waterige automaat halen, of dat ze gewoon een flesje échte in de microwave zetten. Dat laatste optie wil ik, die eerste optie sla ik vriendelijk over Good things come in small packages
Jorieke123 Geplaatst: 6 februari 2012 Auteur Geplaatst: 6 februari 2012 Is inderdaad niet te drinken, je proeft ook gewoon dat het oplosspul is, waterig en korrelig.Ik koop al bijna geen poedertjes of kant en klaar dingen (tortilla's, pita broodjes, etc. etc. ) meer. Maar voor chocomelk moet ik dan nog wel aan cacao zien te komen. Vandaar dat het maar op mijn ruillijstje moet Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
laartje78 Geplaatst: 6 februari 2012 Geplaatst: 6 februari 2012 Ik zou zeggen juist vroeg in het voorjaar. Dan kun je lekker zaden ruilen en ideeën delen voor aankomend jaar en natuurlijk ervaringen delen van afgelopen jaar
Helly Geplaatst: 6 februari 2012 Geplaatst: 6 februari 2012 Heb je inmiddels al een uitgebreid lijstje van wat je allemaal nog nodig hebt? Heb hier en daar wel hints zien staan maar heb t idee dat t nog aan t uitbreiden is. Good things come in small packages
Jorieke123 Geplaatst: 6 februari 2012 Auteur Geplaatst: 6 februari 2012 Nou, vooral suiker. En azijn, zonnebloem (of andere neutrale)olie, zout, aluminiumfolie, cacao.Bakpoeder, en gedroogde gist komen ook van pas, maar dat is wat minder lang houdbaar, vaak. Biergist en wijngist net zo. Ennuh... wc papier groeit ook niet in een moestuin Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Helly Geplaatst: 6 februari 2012 Geplaatst: 6 februari 2012 Ik zal aan je denken als ik weer een rol in de vingers heb Good things come in small packages
geedee Geplaatst: 6 februari 2012 Geplaatst: 6 februari 2012 Ennuh... wc papier groeit ook niet in een moestuin Gras wél wol zou ik zonde vinden....hoewel...je kunt het schaap ook weer wassen! Het eerste toiletpapier werd in de 14e eeuw geproduceerd in China. Het was een luxeproduct dat alleen door de keizer werd gebruikt. In andere delen van de wereld werden wol, hennep, gras, water of de handen gebruikt. In het Romeinse Rijk was de spons erg populair. ...uit wiki en wat dacht je van sponskomkommer?
Helly Geplaatst: 6 februari 2012 Geplaatst: 6 februari 2012 Past zo'n komkommerspons ook in een emmertje Geedee? Zo'n schaap naast je in de wc is ook zoiets Good things come in small packages
chaotik Geplaatst: 6 februari 2012 Geplaatst: 6 februari 2012 Haha, ik moet duidelijk weer wat vaker op het forum kijken. Er is een datum voo de moestuindag! Ik had op de poll al geantwoord dat ik er dit jaar graag bij wilde zijn. Vorig jaar was ik op vakantie, maar 20 mei heb ik nog niks. Dus hier de vraag, kan/mag ik ook nog op de lijst??
Jorieke123 Geplaatst: 6 februari 2012 Auteur Geplaatst: 6 februari 2012 Uiteraard, neem je nog iemand mee? Ik zet je er vast op. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 6 februari 2012 Auteur Geplaatst: 6 februari 2012 - Jeanne-gordijn + man- Appelvrouw - Dick- greetje11- Thessa- Jorg- Simone- Helly + partner en misschien zoon- Kruidje- Eva + zus- Persica- Wesleyb- GuusD- Bit- Lisa + vriend- Geedee- RvO- Dennis29 + moeder- Margareth- Chaotik- Marieke Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
chaotik Geplaatst: 6 februari 2012 Geplaatst: 6 februari 2012 Mn vriendje is ook lid van dit forum, maar ik denk dat ie te druk is rond die tijd met stage lopen om ook mee te komen. Ik kom alleen, hoogstwaarschijnlijk, alleen dus.Leuk, zet het gelijk in mijn agend!
Marieke Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 Moet nog een heeeleboel pagina's van dit topic lezen zie ik.maar in ieder geval: Graag kom ik ook ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Astrid Geplaatst: 7 februari 2012 Geplaatst: 7 februari 2012 Jammer dan ben ik niet meer in Nederland...wie weet ooit.
jos Geplaatst: 12 februari 2012 Geplaatst: 12 februari 2012 Jim, do'nt worrij,Hoe dan ook, je komt dit jaar ook weer op de moestuindag.ik heb het in de winter nog drukker dan in de zomer.Zit veel in mijn kelder achter de houtdraaibank, lekker met een kacheltje.Hebben net het LVK in de veilinghallen van Margraten achter de rug.En ben bijna klaar met de bouw van de garage en hondentrimsalon van mijn dochter.Nu weer iets meer tijd voor het forum en dus aan een inhaalslag bezig.Uiteraard kom ik weer naar de moestuindag, het was gewoon gezellig verleden jaar.En zoals ik begrepen heb komen er weer heel wat "nieuwe gezichten".In principe kom ik met de tweezitter van mijn vrouw maar als er mensen willen meerijden dan kan ik mijn eigen auto bij mijn zoon "terug halen". Last but not least kunnen we ook met de camper (6 personen) indien nodig. Ik hoor het nog wel,gr. Jos
greetje11 Geplaatst: 12 februari 2012 Geplaatst: 12 februari 2012 Kun je desnoods bij Jorieke overnachten in de camper Misschien ontbijtje inbegrepen.
Jorieke123 Geplaatst: 12 februari 2012 Auteur Geplaatst: 12 februari 2012 (eitjes wel zelf rapen ) - Jeanne-gordijn + man- Appelvrouw - Dick- greetje11- Thessa- Jorg- Simone- Helly + partner en misschien zoon- Kruidje- Eva + zus- Persica- Wesleyb- GuusD- Bit- Lisa + vriend- Geedee- RvO- Dennis29 + moeder- Margareth- Chaotik- Marieke- Jos- (aardbei)Jim Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten