Jump to content

Moestuindag 2012: op 20 mei in Zelhem

Jorieke123
 Share

Recommended Posts

Zou denk ik wel een geschikte moestuindagdatum zijn, voor veel mensen een lang weekend! Dat is nou net wel het weekend dat ik niet kan, in dat weekend viert mijn dochter haar 4e verjaardag. Maar goed houd met mij niet te veel rekening, ik beslis toch altijd pas op de dag zelf of op z'n vroegst de dag er voor of ik kom.

Even a broken clock is right twice a day

ik hoop ook te komen hoor, een hele wereld reis voor mij

maar ik wil jullie nu toch wel eens in het "" echt "" zien

ook erg benieuwd naar jou paradijsje jorieke !!

en ook ik zal proberen wat plant goed mee te nemen,

ik zit boorde vol verjaardagen in april en mei...maar ik lees wel wanneer & zolang ik of mijn bijde zoontjes niet jarig zijn op de bewuste data verschuif ik het wel ik ga mijn best doen !

kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Kan beter vertellen waar ik niet allergisch voor ben.. schapen, voor de rest: honden, katten, konijnen, cavia, paarden, hamsters, vogels, etc en ja als mensen al dieren hebben en ze omhelzen mij krijg ik een allergische reactie.. dus heel sterke allergie helaas

Paarden hebben we niet. Voor katten, konijnen, hamsters, cavia's etc. is Joep ook (iets minder dan jij denk ik) allergisch. Dus die hebben we niet. Honden wel.. Maar die komen dan niet in de ruimte die we zullen gebruiken als binnenruimte. En mij moet je dan maar niet omhelzen (er wordt sowieso weinig omhelst hoor )

Gelukkig maar, ben niet zo knuffelig.

Lijkt me superleuk dus ik ben er bij tenzij er iets heel belangrijks op dezelfde datum valt ofzo.

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

weet niet of je al auto rijdt ? Maar geen probleem he ? als jij en of wesley willen komen, haal ik jullie gewoon op hoor. ( Me moeder woont bij jou om de hoek, ziet die me ook es als verrassing ) en breng ik je/jullie weer terug

excuus. zal me msn en whats-app taal wel zijn. Ik probeerde paar weken terug heel netjes te zijn. Maar idd, is gwn gemak en luiheid.

Het is ok hoor Bit, kmot ff wennen.

Ík had gehoopt met jou mee te kunnen rijden..vanuit NOF wel te verstaan

We verhuren ons voorhuisje https://www.airbnb.com/h/backtothesixties meer weten?  vraag informatie via pb.

Waar de mol is is er hoop!

Leuk moestuindag, maar waar is het, wanneer is het en gaat er wel een trein naartoe?

haha spinaziesoep, ken wel spinazietaart, komkommer of courgettesoep. ben na al benieuwd naar je soep!

De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.

Het lijkt me erg leuk om er bij te zijn maar het hangt nog even van wat familieverplichtingen af of ik kan komen. Mocht er iemand uit Friesland met de auto gaan kunnen we de kosten delen. Ik heb wel een auto maar vind het altijd erg spannend als ik ergens heen moet rijden waar ik nooit ben geweest. Als verder niemand met de auto gaat wil ik het wel doen met wat coaching van ervaren zelhemgangers.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...