Ga naar inhoud

Moestuindag 2012: op 20 mei in Zelhem

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het gaat nog druk worden jorieke,kunnen we nog wel op dezelfde plaats als vorig jaar gaan zitten?IS dat deel al af?

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Geplaatst:

Hé Jorieke, ik blijf toch bij het ooit eens gezegd, ik maak 3 schotels slaatjes, en dan hoop ik met mijn eigen sla, uien, klein dan wel, tomaten zit er dan nog niet in, of er moeten er een paar heel snel zijn ha ha, en laat even weten wat jij het liefst hebt, als we allemaal suiker mee nemen is het ook wat toch?

Geplaatst:

Misschien is enige coördinatie tegen die tijd ivm de hapjes en drankjes wel handig? Dat niet iedereen met spinaziesoep komt aanzetten

Wil je daar hulp bij Jorieke?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ja Jet, het lijkt mij beter om een topic te openen wie wat mee neemt, zowel om te consumeren op de moestuindag, als om Jorieke te geven! Heel veel van iets is ook niet zo leuk voor de gastvrijheid, Moet Jorieke die maar niet openen blijft het toch een beetje een verassing

Geplaatst:

Goed idee dames

Alleen uh... een topic waar ik niets mag lezen? Dat wordt op mijn handen zitten!

@Jim: dat gedeelte is nu nog niet af (en staat vol met dozen regenlaarzen ) maar tegen die tijd toch hopelijk wel. Er komen grote kozijnen in, met openslaande deuren. Dus we kunnen dan half binnen en half buiten zitten.

Ik maak me meer zorgen om al die auto's... Die moeten maar in het weiland komen te staan. Daar is ook een ingang, vanaf een andere weg. Ik moet nog even een mooie route beschrijving maken.

Geplaatst:
Goed idee dames

Alleen uh... een topic waar ik niets mag lezen? Dat wordt op mijn handen zitten!

Ha, dat wordt dan oefenen Jorieke!

Geplaatst:

Juist dat is een hele goede Jorieke! Als iedereen voor 1 persoon eten meeneemt is er dus genoeg!!!( Anderhalf, ok, de varkentjes mogen ook wat )

Geplaatst:

De mensen maken zo lekker eten - dat is zonde om dat aan de varkentjes te geven. Daar kan je beter apart wat voor de varkentjes meenemen.

Heb net al in het andere topic neergezet dat ik overweeg om Mirabellenpudding te maken. Dan heb ik ook iets uit eigen tuin (diepvries)

Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu

Geplaatst:

Jorieke,

Zet mij ook maar op de lijst. Vorig jaar heb ik de moestuindag laten schieten, omdat ik het eigenlijk best "eng" vind om naar iets te gaan met allemaal " vreemde" mensen, maar dit keer ga ik het gewoon doen!

Als ik met iemand uit mijn regio mee kan rijden: graag! Anders brengt manlief me en die gaat lekker wandelen, dus is niet op de moestuindag!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...