Bit Posted January 28, 2012 Posted January 28, 2012 Bit rijdt voor moestuindag , waarschijnlijk met ander forummer Daniel uit zijn omgeving , via Brabant , oppikkende : Guus en Wesley , naar moestuindag. Terugweg ook. Daarmee vol. in zoverre dat nu al met zekerheid te zeggen natuurlijk....
Lisa Posted February 2, 2012 Posted February 2, 2012 Wij gaan met z'n tweeën naar de moestuindag en hebben dus twee plekken over. We komen vanuit Lelystad dus er zijn verschillende routes mogelijk, maar we gaan waarschijnlijk via Harderwijk, Apeldoorn en Arnhem of Zutphen. http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €.
helena Posted February 13, 2012 Posted February 13, 2012 Zou het erg leuk vinden om kennis te maken met jullie. Stap is wel erg groot voor mij. Anoniem op forum is stukken makkelijker dan onder mensen te zijn. De reis met ov is mij te lang, dat trek ik niet. Is het mogelijk, dat ik vanuit station Breda of ander treinstation bij iemand in de auto zou kunnen meerijden?
greetje11 Posted February 13, 2012 Posted February 13, 2012 Voor diegene die met de trein komen,Vanaf morgen te koop bij kruidvat treinkaartjes geldig in het weekend t/m 3 juni.Voor € 12,99 dus als je van ver komt is dat mooi voordelig.
chaotik Posted February 13, 2012 Posted February 13, 2012 Ik kom uit Zwolle en ik was eigenlijk van plan te gaan liften naar de moestuindag, maar met iemand mee rijden is ook prima, dan weet ik iig zeker dat ik aankom! En nog belangrijker: dan kan ik wat plantjes/eten meenemen. Als ik ga liften word dat wat lastig. Vind het nogal ongemakkelijk reizen met allerlei spullen in de handen en de rugzak dan..Dus wie er over Zwolle wil/kan rijden, graag. Uiteraard betaal ik gewoon mee aan bezine kosten!
Simone Posted February 13, 2012 Posted February 13, 2012 Is geen probleem hoor chaotik je zou wel met mij mee kunnen rijden. Kom toch langs zwolle.En dan hou ik 1 a 2 plekken over voor wie nog meer mee wil rijden afhankelijk hoeveel plantjes er mee gaan.Heb een veredelde rijdende koekblik (nissan micra) dus die zit dan al snel vol Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
jootje Posted February 13, 2012 Posted February 13, 2012 Als er iemand bij mij in de regio gaat, dan zou ik graag meerijden.Woonplaats: Soest.
Jorieke123 Posted February 14, 2012 Posted February 14, 2012 Frank, uit Boskoop, zoekt een lift! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Bit Posted February 21, 2012 Author Posted February 21, 2012 Guus en Wesley zeggen af.Daarmee komen 2 plekken vrij in de auto. Ik zal es neuzen in dit Topic , wie er een lift behoeft. Frank ? Het is bijna op de route zelfs....Of Daniel wel meerijdt vanuit hier weet ik ook eigenlijk niet meer zeker. Niet meer gezien of gesproken al een hele tijd op de tuin. Andere gegadigden ? Den Haag oid is ook allemaal ongeveer de route hoor ! beetje omrijden , geen probleem.maar daar is een apart topic over. zal dit zo daar ook plaatsen.
bonnie f Posted March 6, 2012 Posted March 6, 2012 Ik ga vanuit Soest en Amersfoort. Ik heb nog anderhalf plaatsje over. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Kruidje Posted March 16, 2012 Posted March 16, 2012 De kinderen gaan niet mee dus ik heb plek over in de auto. Of mag ik bij iemand instappen met m'n plantjes? Regio Eindhoven Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
LEOnie211 Posted March 20, 2012 Posted March 20, 2012 kruidje , als ik vrij ben kun je wel met mij meerijden ik woon ook in regio eindhoven, helaas is mijn rooster nog niet klaar voor mei
Kruidje Posted March 20, 2012 Posted March 20, 2012 Lijkt me leuk! Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
dick Posted April 8, 2012 Posted April 8, 2012 Als er iemand met het ov gaat? Ik kan je ophalen bij het NS station in Doetinchem dat ligt toch op mijn route en dat scheelt weer een buskaartje en tijd richting Zelhem.
Jorieke123 Posted April 8, 2012 Posted April 8, 2012 En de bus stopt bij lange na niet in de buurt Top aanbod Dick! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Sovreze Posted April 10, 2012 Posted April 10, 2012 Ik kan eventueel 2 mensen oppikken vanaf station Doetinchem (komende vanuit Aerdt, bij Zevenaar) voor mensen die met de trein komen.
bonnie f Posted May 16, 2012 Posted May 16, 2012 In de herkansing: een plek vrij vanuit soest/amersfoort. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
jasmin Posted May 16, 2012 Posted May 16, 2012 In de herkansing: een plek vrij vanuit soest/amersfoort. Neem anders je hond mee: heeft ie ook een topdagje... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
bonnie f Posted May 16, 2012 Posted May 16, 2012 Jorieke zou het leuk vinden tot het moment dat hij kippen en biggetjes gaat apporteren. Doet tie anders nooit..... Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Jorieke123 Posted May 16, 2012 Posted May 16, 2012 Haha hij is welkom hoor! Maar goed, als ie zich niet kan gedragen.... Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
bonnie f Posted May 16, 2012 Posted May 16, 2012 Geen idee wat hij met die kleine beesten wil. Groot vee zoals schaap en paard is ok. Maar ik laat hem lekker thuis, hij wil zijn waar ik ben. dat is dus niet ontspannen rondlopen. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Bit Posted May 18, 2012 Author Posted May 18, 2012 Laatste poging: Ik ga zondag rond 1 uur naar Zelhem , vanuit Rotterdam. 2 uurtjes rijden. Rond 5 ( denk ik ) rij ik weer terug. Wie mee wil rijden, kan het morgen nog laten weten via pm hier. Ik rij via Arnhem lijkt me.
Recommended Posts