Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Carpoolen Moestuindag 2012


Bit

Aanbevolen berichten

Bit rijdt voor moestuindag , waarschijnlijk met ander forummer Daniel uit zijn omgeving , via Brabant , oppikkende : Guus en Wesley , naar moestuindag. Terugweg ook. Daarmee vol.

 

in zoverre dat nu al met zekerheid te zeggen natuurlijk....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zou het erg leuk vinden om kennis te maken met jullie. Stap is wel erg groot voor mij. Anoniem op forum is stukken makkelijker dan onder mensen te zijn. De reis met ov is mij te lang, dat trek ik niet. Is het mogelijk, dat ik vanuit station Breda of ander treinstation bij iemand in de auto zou kunnen meerijden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom uit Zwolle en ik was eigenlijk van plan te gaan liften naar de moestuindag, maar met iemand mee rijden is ook prima, dan weet ik iig zeker dat ik aankom! En nog belangrijker: dan kan ik wat plantjes/eten meenemen. Als ik ga liften word dat wat lastig. Vind het nogal ongemakkelijk reizen met allerlei spullen in de handen en de rugzak dan..

Dus wie er over Zwolle wil/kan rijden, graag. Uiteraard betaal ik gewoon mee aan bezine kosten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is geen probleem hoor chaotik je zou wel met mij mee kunnen rijden. Kom toch langs zwolle.

En dan hou ik 1 a 2 plekken over voor wie nog meer mee wil rijden afhankelijk hoeveel plantjes er mee gaan.

Heb een veredelde rijdende koekblik (nissan micra) dus die zit dan al snel vol

Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Guus en Wesley zeggen af.

Daarmee komen 2 plekken vrij in de auto. Ik zal es neuzen in dit Topic , wie er een lift behoeft. Frank ? Het is bijna op de route zelfs....

Of Daniel wel meerijdt vanuit hier weet ik ook eigenlijk niet meer zeker. Niet meer gezien of gesproken al een hele tijd op de tuin.

 

Andere gegadigden ? Den Haag oid is ook allemaal ongeveer de route hoor ! beetje omrijden , geen probleem.

maar daar is een apart topic over. zal dit zo daar ook plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 maand later ...

Geen idee wat hij met die kleine beesten wil. Groot vee zoals schaap en paard is ok.

Maar ik laat hem lekker thuis, hij wil zijn waar ik ben. dat is dus niet ontspannen rondlopen.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatste poging: Ik ga zondag rond 1 uur naar Zelhem , vanuit Rotterdam. 2 uurtjes rijden. Rond 5 ( denk ik ) rij ik weer terug. Wie mee wil rijden, kan het morgen nog laten weten via pm hier. Ik rij via Arnhem lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...