Menph Geplaatst: 27 december 2011 Geplaatst: 27 december 2011 Wat een leuke boom! Onze boom heeft ook heidense invloeden. Glazen eikels, verzilverde hulstblaadjes, etc In de top zit een adelaar en aan de voet drie Barbies in ´wintergala´ Dat moeten de Noren voorstellen, haha. Aan het raam heb ik een lichtgevend zonnewiel hangen. Een zonnewiel in de tuin ophangen lijkt me een heerlijk idee! Die Barbies hadden hier even een plaspauze denk ik... Quote
Kamilla Geplaatst: 27 december 2011 Geplaatst: 27 december 2011 Jij hebt ook een sfeervolle boom. Leuk dat jij Hræsvelg echt boven in de boom gezet hebt. Pas maar op dat hij geen vleugeloefeningen gaat doen. De Bron van Urð laat zich niet gewoon fotograferen daarom zien we de Nornen niet op de foto. Quote
Menph Geplaatst: 27 december 2011 Geplaatst: 27 december 2011 Ow, vandaar dat ze zich uit de voeten maakte! Haha. Ratatöskur, Dain, Dvalin, Duneyr Dyrathror en Hræsvelg vonden het wel leuk om te poseren. Quote
Kamilla Geplaatst: 27 december 2011 Geplaatst: 27 december 2011 (aangepast) Het zal wel aan mijn beeldscherm liggen maar ik zie geen eekhoorn en geen herten. 29 december 2011 aangepast door Gast Quote
Menph Geplaatst: 27 december 2011 Geplaatst: 27 december 2011 Het word zo wel een zoekplaat inderdaad. De eekhoorn zit aan de voet van de boom. De hertjes (wit) in de bovenste takkenkrans. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.