Bearded johnie Geplaatst: 30 mei 2021 Geplaatst: 30 mei 2021 Ik heb vorige week een blauwe bes struik gekregen, er zaten bloemetjes aan en dat zijn nu groen besjes geworden. Nu vraag ik mij af of er nu nog meer bloesem aankomt of dat het hierbij blijft Quote
Patrijs Geplaatst: 30 mei 2021 Geplaatst: 30 mei 2021 De struik zal ongeveer een maand rijpe vruchten dragen, je kan dus regelmatig wat plukken. Oogst valt in juli/augustus afhankelijk van de standplaats. 1 Quote De moestuin van Patrijs
Bearded johnie Geplaatst: 30 mei 2021 Auteur Geplaatst: 30 mei 2021 Ok ik vroeg me af af of je ook zoiets als een doorbloeier had net als bij aardbeien . Gaan de takken nog wel door met groeien of is dat iets van eerder in het voorjaar Quote
Bushi Geplaatst: 30 mei 2021 Geplaatst: 30 mei 2021 2 uren geleden, Patrijs zei: De struik zal ongeveer een maand rijpe vruchten dragen, je kan dus regelmatig wat plukken. Oogst valt in juli/augustus afhankelijk van de standplaats. Denk dat het eerder soort afhankelijk is wanneer ze rijp zijn. Ook zou je meer opbrengst hebben als je meerdere soorten bij elkaar zet. 1 Quote
Patrijs Geplaatst: 30 mei 2021 Geplaatst: 30 mei 2021 Nee, hij maakt enige tijd bloemetjes en dat worden dan na een aantal weken besjes. Bij mij groeide hij een takje per jaar en er ging een takje dood. Stond op zandgrond. Op zure grond/ veen gaat het beter. 1 Quote De moestuin van Patrijs
Bearded johnie Geplaatst: 30 mei 2021 Auteur Geplaatst: 30 mei 2021 Ok, ik heb hem nog in pot staan met de juiste grond 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.