Ga naar inhoud

Heb je een stukje tuin over of weet je een volkstuin in Groningen/Drenthe, dit ivm voedselprobleem?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat lief dat je er naar vraagt! Tot voor kort lukte het steeds niet, zowel huurhuizen als koophuizen. Teveel gegadigden, soms mochten we niet eens komen kijken, ook al hadden we binnen een half uur na verschijnen op internet gereageerd. Het zou dan al volgeboekt zijn met kijkers, wat ik toch betwijfel. Maar nu lijkt het mogelijk toch te gaan lukken. Ik kan er nog niet veel over zeggen, omdat men hier mee kan lezen. We duimen dat het inderdaad door kan gaan. Zodra het rond is, laat ik het weten! Het is dus nog even spannend. Zo ver als nu zijn we nog niet gekomen.

Geplaatst:

Roden, leuk. Maar zeer in trek (vanwege het "werken in Groningen en wonen in Roden - gebeuren") dus moeilijk om een huis te verkrijgen. Hoop dat het je gaat lukken. :thumbup:

Geplaatst:

Ja, vanmiddag de uitslag gekregen. We gaan het huis in Roden kopen! Het is een kluswoning, niet onze voorkeur en eigenlijk ook minder geschikt voor onze lijven. Maar het betekent wel dat we  het met ons budget kunnen kopen en dat het meer grond heeft dan we normaal gesproken kunnen kopen. De achtertuin is 250m2. Ook ligt het vlakbij de volkstuin die ik in Roden al kon krijgen. Ik ben heel erg blij!

• Like 6
  • 2 maanden later ...
Geplaatst:

Ik zie het ook nu pas. Gefeliciteerd. Roden is een mooi dorp met vriendelijke mensen en een mooie omgeving. Hoop dat je het naar je zin gaat hebben daar. :thumbup:

Geplaatst:

We hebben het getroffen met de buren, links en rechts leuke buren. Dat is heel belangrijk. Verder dan het huis en de buren zijn we nog niet gekomen, we hebben het druk met verhuizen en met de eerste voorzieningen aanleggen in het huis. We zijn twee blije guppen die blij zijn met alles: hoera, een vaatdoekje gevonden, hoera licht in de wc, hoera, voor het eerst doet een machine het wassen van kleding voor ons, etc. En hopelijk krijgen we deze week warm water, hoewel douchen met een emmer, maatbeker en waterkoker ook prima gaat.

• Like 2
  • 1 maand later ...
Geplaatst:

Wat fijn om te lezen Kibas, kan je uit ervaring zeggen dat goede buren fijn is. 

Kijk er naar uit al je berichtjes te lezen vanuit julie nieuwe paradijsje.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...