Geplaatst: 13 juni 20214 j Heeft iemand toevallig zaden liggen van de kleine ratelaar? Manlief wil deze zaaien, maar we vinden nergens online zaden voor een fatsoenlijke prijs.
Geplaatst: 13 juni 20214 j Ze groeien hier overal volop in het wild. Ik wil voor je plukken, maar moet even kijken of er al zaad aan zit... het is een eenjarige arige dus ik vond dit de cruydthoeck.........
Geplaatst: 13 juni 20214 j Zaad zal nu bijna rijp zijn. Moet zich elk jaar weer kunnen uitzaaien, wil je het behouden. Dus goede zaaitijd is ook komende tijd. Zaad is helaas niet zo lang kiemkrachtig. In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 13 juni 20214 j Auteur 9 hours ago, Day said: Ze groeien hier overal volop in het wild. Ik wil voor je plukken Nou, graag, dank voor je aanbod! Zou erg leuk zijn als het lukt.
Geplaatst: 2 augustus 20214 j Auteur 1 minute ago, Day said: Nou moe... en je adres kwijt... wil je nog een keer sturen? Doe ik, thx!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.