Guest Posted June 19, 2021 Share Posted June 19, 2021 Goedemorgen, Heeft iemand tips hoe ik het beste en ook wanneer ik het beste mijn blauwe bes (pink blue berry) en kiwibes (Issai) kan snoeien? Ik weet niet hoeveel jaar de planten zijn maar ik heb ze nu sinds 2 maanden. Beide planten zijn vruchten aan het maken. Vooral mijn erg kleine kiwibes heeft er al meer dan 20 waar ik echt van sta te kijken. Toch denk ik dat het goed zal zijn voor de gezondheid van de planten maar voor de opbrengst om ze te snoeien. Hoe dit ik dit het beste, iemand tips? Groetjes David. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted June 20, 2021 Share Posted June 20, 2021 Twee totaal verschillende soorten. Het beste kan je even via de zoekfunctie naar de verschillende topics gaan en daar je vragen stellen: Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 20, 2021 Share Posted June 20, 2021 Deze 2 topics zien er goed en informatief uit, bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts