Geplaatst: 14 mei 201213 j Misschien handig om er nu bij te zetten hoeveel je nog hebt? Good things come in small packages
Geplaatst: 14 mei 201213 j Ja, heb je nog meerdere vierkant nr 3? want daar wil ik er ook nog wel wat van We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 16 mei 201213 j 20?Ze hoeven niet mee naar de MTFD, want Lie haalt me bij jou op..waarschijnlijk, en anders kom ik ze wel een keer " en route" halen. Of je komt ze brengen als je toch wel eens in de buurt bent( van harte welkom). We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 16 mei 201213 j Auteur Ik heb kennis net gebeld want zelf had ik die vierkanten nr 3 niet meer (stonden er nog nét 41 toen eva bestelde)....en de vierkanten bakken zijn allemaal op Alleen nog ronde te verkrijgen.....ik zal kijken wat ik daarvan mee kan nemen zondag....en dan kan men ter plekke kijken of iemand er van hebben wil.....voor inschrijven hier....verklaar ik als gesloten....moet nog de ruilplantjes voorzien van namen en heb niet veel tijd meer de rest van de week.
Geplaatst: 21 mei 201213 j Auteur Graag gedaan hoor Was wel een aparte rit richting Zelhem Hoezo ?? Prettig gestoord???
Geplaatst: 21 mei 201213 j Bedankt voor de bakken Geedee, heb de tomaten er al in , erg handig! ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Geplaatst: 21 mei 201213 j Ik heb de berichten over de kruidenboters verplaatst: https://www.moestuinforum.nl/recepten-moestuindag-mei-2012-t5448.html Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 21 mei 201213 j Auteur Bedankt voor de bakken Geedee, heb de tomaten er al in , erg handig! O dan heb je heel snel tomaten eraan want volgens mij ligt dat aan die bakken....de plantjes hebben er lekkere warme voetjes in
Geplaatst: 21 mei 201213 j Het zijn prachtige bakken. Ik ga geweldige planten kweken. Echt! Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 22 mei 201213 j Auteur [tip]Met bakken van Geedee....kweek je geweldige planten mee!!! [/tip] ff uittesten die tip knop niet boos worden Luc......haal m wel weer weg volgende week of zo
Geplaatst: 22 mei 201213 j Heb je nog ronde grote bakken Gee? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 22 mei 201213 j Auteur Nee die staan bij Margareth....die spreuk was maar een geintje...om Luc te plagen Dit topic kan dicht
Geplaatst: 22 mei 201213 j Ja maar ik ben wel serieus hoor die bij Margareth staan komen toch weer naar jou? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 22 mei 201213 j Auteur Als het goed is wel....weet zo niet hoeveel het er nog waren....ben ook een beetje plantenbak-moe
Geplaatst: 22 mei 201213 j Ja! Dat gesleep met die dingen ook!! Maar ik dacht je maar van de laatste af te helpen..misschien kan ik ze hier verpatsen..ben jij er vanaf. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.