Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Ben al een paar dagen dit forum aan het doorspitten en zal me nu ook maar eens voorstellen.

Wel zo netjes.

Ik ben een vrouw van 44 en woon sinds kort in een nieuwbouwwijk in Tilburg met bijpassend postzegeltuintje.

Een paar jaar geleden had ik een volkstuin maar daar ben ik wegens tijdgebrek helaas mee opgehouden.

Sindsdien heb ik ieder jaar rond deze tijd vreselijke last van tuinkriebels. Want ik wil zo grahaag...

Dit jaar ga ik als experiment een stukje van pak 'm beet 3x5 meter in de achtertuin "bemoestuinieren".

Ben heel benieuwd hoe dat gaat uitpakken (te weinig ruimte, dat weet ik nu al )

Ik hoop/denk op dit forum veel tips, tricks, inspiratie en antwoorden op m'n vragen te kunnen vinden,

wat ik tot nu toe allemaal heb gelezen klinkt iig veelbelovend.

grtz

Flor

mijn receptenblog: http://www.laag-pitje.net/

Posted

Welkom!!!

Als je hier meeleest wil je alleen maar meeeeeeerrrr

Nou valt er voor mij vooral heel veel te leren, ben pas in juni begonnen.

Je hebt al wat ervaring natuurlijk!

Ik heb de voortuin tot mijn beschikking, is amper 10m2 en een mega zadenlijst... maar beter een kleine tuin dan geen natuurlijk!

Maar 't is reuze gezellig hier!

Succes!

Posted

Welkom.

Volgens mij kan je hier genoeg informatie krijgen hoe je zoveel mogelijk op een klein stukje kan proppen

Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.

Posted

Hallo Flor en welkom op dit forum. Voor je t weet heb je een veel te kleine tuin en weet je niet waar je nog iets kunt zaaien

Good things come in small packages

Posted

Zo, wat een welkom! dank

ik heb laatst een inventarisatie gemaakt van wat ik nog aan zaden had liggen, zowel zelf verzameld als gekocht, en ik kwam tot 2 A4'tjes...... volgens mij is een voetbalveld nog niet genoeg

M'n achtermoestuin wordt dus gelijk een mooie oefening in zelfbeheersing... want 't liefst wil ik natuurlijk helemaal losgaan op een flinke lap grond

mijn receptenblog: http://www.laag-pitje.net/