Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ff offtopic:

Jasmin: electrische fiets misschien oplossing? Heb er zelf nu 3 jaar één en wil noooit meer zonder! (Heb ook vaak problemen met enkels en knieën).

Geplaatst:

Grappig... heb ook zo'n ding staan Wel zo'n mee-trap-accu fiets hoor, niet geheel motorisch (ik wil wel graag blijven bewegen).

De afgelopen 2 jaar gebruikt maar nu t iets beter gaat met m'n conditie gebruik ik weer m'n gebruikelijke Gazelle.

Vooral handig in de winter vond ik, dan was ik bijna niet vooruit te branden

Good things come in small packages

Geplaatst:

Hier is er nog iemand met geen goede knieen ,maar wel met een electrische fiets.Deze heb ik nu bijna één jaar,wil hem niet meer kwijt.

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

ach bah Jasmin!, dat is niet fijn!

maar ben je daar niet nog veel te jong voor?

zoals mijn moeder het zo elegant uitdrukt, ben ik ook altijd ziek en nooit dood maar ik mopper niet snel hoor!

ik ben meer een stille genieter

dus ik ga zonder mopperen even om me heen kijken voor een hazelaartje voor je!

op mijn electrische scooter (niet zo'n oma ding) kom ik zonder problemen overal waar ik maar wil zijn

Geplaatst:

We kunnen wel een klupje beginnen..hier nog een. De e-fiets is geweldig..nu fiets ik hier eindelijk ( flinke heuvels).

Maar èh..zou al dat moestuinieren wel goed voor je zijn..wij allemaal met slechte knieën, voeten..enz

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik zoek ook bleekselderij(2 lijkt me genoeg), maar voornamelijk knolselderij..iemand? Ik moet er wel bij zeggen dat ik eerst eens moet gaan inpakken alles wat ik geruild heb, want ik heb Geedee beloofd om niet meer dan 6 AH mandjes te vullen ..

Geplaatst:

Jet, zag net in het topic van Geedee (dacht ik) dat daar zowel de gewone als de bleekselderij werd aangeboden, net als knolselderij. Daar even een kijkje nemen.

Geplaatst:

OK dank je wel, sorry, deze topic en die van geedee lopen een beetje in elkaar over. Hoeveel knolselderijplantjes kan je met me ruilen?

Geplaatst:

Jasmin, mooi plaatje. Helaas geen ruimte voor zoveel tegelijk

Maar zo ziet het er dus uit als het niet wordt gebleekt.. nooit zo groen gezien.

Lijken mij ook niet al te ver uit elkaar staan. Dat kan altijd nog op een leeg plekje in de tuin.

Geplaatst:
iemand interesse in broccoli nine star perennial plantjes? doorlevende plant met vele witte broccoli-roosjes

Heel erg graag had het gezaaid maar is niet opgekomen.

Geplaatst: (aangepast)

Margareth schreef:

iemand interesse in broccoli nine star perennial plantjes? doorlevende plant met vele witte broccoli:

ruilen voor 5 knolselderij ,graag 5 plantjes?

aangepast door Gast

http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.

• Nieuwe aanmaken...