Mevrouw Bal Posted August 3, 2021 Share Posted August 3, 2021 Hallo, Waar kan ik stokspekbonen kopen (direct van de boer? Het liefst omgeving utrecht of brabant. De boon is ook wel bekend onder de naam Neckarkoningin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drahreg 48 Posted August 23, 2021 Share Posted August 23, 2021 Hoi je kan ook Terli kopen is ook een heerlijke stokspekboon bij van der wal Quote breur van Hendrik Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flup Posted August 25, 2021 Share Posted August 25, 2021 https://www.zaadhandelvanderwal.nl/nl/shop/bonen_peulvruchten_spinazie/group_id,1267 Direct bij de boer, geen idee. Zoek je de bonen of de zaden om zelf te zaaien? Zoals ik je vraag nu lees, kan het ook zijn dat je gewoon de oogst wil kopen om direct te eten / verwerken. De meeste tuinders die hun oogst verkopen, vermelden de soorten niet. Dus geen idee waar je dat lokaal kunt kopen. Gewoon vragen, zou ik zeggen. De soort die je zoekt is in ieder geval GEEN standaard verbouwde soort, dus ik acht de kans wel klein dat dit vindt bij een tuinder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts