Bcras Posted August 15, 2021 Share Posted August 15, 2021 Dag allemaal, Ik ben semi nieuw in het moestuin-leven en heb zopas een interesse ontdekt in pepers. Ik zou graag pepers beginnen kweken, beginnend met de iets-of-wat minder hete peper en dit te laten escaleren naar hoe ver m'n 'spicy-level' het toe laat. Natuurlijk heb de interesse ontdekt wanneer het moestuinseizoen op z'n einde loopt (natuurlijk...). Nu vraag ik me af of ik pepers ook binnenshuis kan kweken (en oogsten)? Zo ja, wat heb ik hiervoor nodig? Ik neem aan dat hiervoor de nodige groeilampen nodig zijn? Alvast enorm bedankt!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted August 15, 2021 Share Posted August 15, 2021 kan: warmte, licht, zaadjes, grond, water, bestrijdingsmiddel en dat alles in de juiste verhoudingen...ikzelf vind het makkelijker in het seizoen en dan in een kas google is je beste vriend Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fre3ke Posted August 15, 2021 Share Posted August 15, 2021 (edited) Je kan een voorgekweekte plant kopen, dan kun je misschien nog wat oogsten dit jaar. De plant hoeft nu niet in de kas. En met die plant kun je in het najaar binnen verdergaan. Lees ook eens het peper- en paprikatopic van dit forum. Daar vind je veel info. Edited August 15, 2021 by fre3ke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts