Geplaatst: 21 augustus 20214 j Goedemiddag, Nieuw hier, hopelijk kan ik wat vragen. We hebben een bouwval gekocht om op te knappen. Ook de tuin is nogal verwaarloosd. Maar hebben we nu echt een frambozen boom staan? Ken ze alleen van struiken...
Geplaatst: 21 augustus 20214 j Mooi boompje, het is geen framboos, die groeien echt alleen aan struiken. Ik zelf heb geen ervaring met moerbei, maar als je op internet kijkt zie je best veel overeenkomsten. Ik denk dat er zometeen wel iemand reageerd die dit kan bevestigen/ontkennen Edit: dit is al gebeurd haha
Geplaatst: 21 augustus 20214 j Oooowwww dól op moerbeien en zwarte zijn nog lekkerder dan witte! Maar Ehm die vlekken ervan… die willen niet goed verwijderd worden, dus vooral niet met je witte sneakers of shirt de boom in [emoji1]
Geplaatst: 21 augustus 20214 j Auteur Dank voor de tips, zal mijn kinderen voorlopig alleen om te plukken erin sturen🙂 21 augustus 20214 j aangepast door Lee77
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.