Theodetuinman Geplaatst: 18 januari 2012 Geplaatst: 18 januari 2012 Oké ze zijn niet echt van goud maar zien er wel apart uit Afgelopen jaar heb ik zaad gewonnen van een geel peulenras en uiteraard heb ik weerteveel zaad gewonnen voor mezelf. Ik vind het het zonde om het zaad weg te gooiendus bij deze bied ik het aan! Voor de liefhebber heb ik zaad van dit gele peulenras over het ziet er in iedergeval leuk uit op de volkstuin tussen de groene peulenregels en het oogst erg makkelijk Zelf heb ik de peulen alleen dik laten worden en als peul-erwt gegeten deze vondik iets minder van smaak dan de groene peul-erwten. Quote
geedee Geplaatst: 18 januari 2012 Geplaatst: 18 januari 2012 Ja inderdaad wel grappig...Kom jij ook naar moestuindag?? Quote
Theodetuinman Geplaatst: 19 januari 2012 Auteur Geplaatst: 19 januari 2012 Goeie vraag... uhh ik weet niet waar word de moestuindag gehouden? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 19 januari 2012 Geplaatst: 19 januari 2012 In Zelhem, zie hier: https://www.moestuinforum.nl/alvast-een-kleine-peiling-voor-de-moestuindag-2012-t3500.html Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
meekje Geplaatst: 31 maart 2012 Geplaatst: 31 maart 2012 'k Zou graag wat willen, leuk!Maar ik kom niet naar de moestuindag, hoe doen we het dan? Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Mir2311 Geplaatst: 31 maart 2012 Geplaatst: 31 maart 2012 (aangepast) - 15 augustus 2012 aangepast door Gast Quote
Margareth Geplaatst: 3 april 2012 Geplaatst: 3 april 2012 heb je nog van deze peultjes? ik ben dol op peultjes en deze zijn niet te missen! Quote
bart Geplaatst: 7 april 2012 Geplaatst: 7 april 2012 ik heb je gouden peultjes gezaaid en ze staan nu uitgeplant langs gaas. gister ook nog wat bijgezaid. kan niet wachten tot de oogst! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.