Posted January 24, 201213 yr Dag moestuincollega's, Een tijd hier niet geweest want veel problemen gehad met mijn weblog RobertSMOEStuin omdat de provider web-log.nl migreerde naar wordpress. Nu eindelijk alles weer kunnen updaten vanaf augustus vorig jaar en de site in een nieuw groen jasje gestoken. Het siteadres is ook anders geworden: neem gerust een kijkje op http://robertsmoestuin.weblog.nl en laat een berichtje achter. Binnenkort meer over de start met opkweken paprika's en tomaten op de vensterbank. Dat ging in 2011 ook prima nl. Groeten Robert
January 27, 201213 yr Author Ik moet nog beginnen aan wisselteeltplan voor dit jaar maar heb wel zaadjes van Moneymakertomaat en paprika Capsicum annuum. Op het paprikazakje staat zaaien vanaf maart binnenshuis maar volgens maar kan het best al op de vensterbank boven de verwarming.
January 27, 201213 yr Ja dat gaat prima...heb ze hier ook al gezaaid....weet niet of het stevige planten worden want er is nog weinig daglicht....sommigen gebruiken dan een lamp om de dag iets te verlengen. Ik zaai gewoon in febr en mrt nog een aantal en dan weet ik volgend seizoen hoeveel eerder ik kan zaaien.