Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

ik ben tevreden, de takken waar jij over spreekt gaan er prima doorheen. tot een dikte van 2 cm geen enkel probleem, 3 kan ook nog wel maarja, dat worden dan wel serieuze takken. 

Ik maakte mij meer zorgen om het slappere spul, maar dat gaat redelijk en kneust prima voor op de compost. zie anders mijn post van 8 december. 

aangepast door hebeentuin

• 9 maanden later ...
Geplaatst:

Ik heb op dat merk gezocht (Ering) maar ik kan niets vinden. Je zou toch op zijn minst mogen verwachten dat uitgelegd wordt hoe dat ding precies werkt.

Zo op het eerste gezicht heb ik niet veel vertrouwen in dat apparaat.

Geplaatst:

Misschien ga ik wel eens even kijken, want ik zou het ook fijn vinden om in ieder geval een heleboel dunnere takken en ander spul te kunnen versnipperen op de volkstuin. Nu gaat dat meestal in zijn geheel op de bult, maar kleiner zou beter zijn en sommige resten zijn misschien goed tot mulch te verkleinen. 🤔

Geplaatst:

Prijs is inderdaad fors voor zoiets simpels. En gezien de weinige reacties zal het apparaat weinig gangbaar zijn.

Het is wel een aardig idee, maar met een beetje kunst- en vliegwerk is dit zelf te maken.

Geplaatst:

Het is inderdaad behoorlijk prijzig voor zoiets primitiefs. Maar ik ben wel nieuwsgierig hoe het precies in elkaar zit.

Wie wel eens met de hand en een schaar een heleboel snoeihout heeft versnipperd, snapt vast wel waarom zo'n ding dan misschien een fijn stroomloos alternatief zou kunnen zijn. En nee, voor die prijs hoef ik het ook niet. Maar ga wel even kijken als we in Hoogeveen komen 😏

edit: ik ben benieuwd of er ergens een veer ofzo zit om het snijden makkelijker te maken. 

aangepast door woldistel

Geplaatst:

Wanneer je een automobiel hebt is Soesterberg niet ver van Vinkeveen, ding op marktplaats stond strak in de lak, in tegenstelling tot een €90,- roestbak later op MP. Vraagprijs was 80,- voor de nette.

https://www.chillipepers.nl

Home of the Turbo.

De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.

Geplaatst:

@donaldk Inderdaad, die had ik gezien en dat was ook de aanleiding voor mijn vraag. Maar dan is € 80,00 nog best een bedrag voor een apparaat wat ik niet ken en waar zo te zien weinig ervaring mee is. Bedankt voor de tip.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic