Geplaatst: 25 januari 201214 j Hoi iedereen, Mijn vader heeft een heel leuk en spannend avonturenboek voor kinderen van 7-12 jaar geschreven en hij heeft al een contract bij een uitgever.Deze vraagt e-mailadressen van geïnteresseerden om een mail naar toe te sturen.Je krijgt dan eerst een mail waarin wordt gevraagd om toestemming om je e-mailadres eenmalig en zonder verstrekking aan derden te gebruiken. Daarna als het boek druk klaar is (ik verwacht over een paar weken) krijg je eenmalig een e-mail met daarin een beschrijving en een link waar je het boek kan bestellen. Uiteraard is dit 100% zonder verplichtingen en word er verder niets met je e-mailadres gedaan. Ik zal niet de volledige samenvatting hier neer zetten. Maar het boek gaat over drie schoolvrienden die samen een spannend avontuur beleven in een oud gebouw wat eens een fabriek was waar medicijnen werden geproduceerd.De dorpsbewoners denken dat deze voormalige en halfingestorte fabriek al jarenlang leeg staat.Het begint allemaal met de vondst van een sleutel, waardoor onze vrienden het idee krijgen om in die oude en verlaten fabriek op speurtocht te gaan.Uiteraard is dit het begin van een reeks spannende avonturen. Mochten jullie het leuk vinden om een mailtje te krijgen, dan kunnen jullie een pm met je e-mailadres sturen via het forum, of neem contact op via m'n website (staat in het onderschrift ). Het gaat er niet om of je het boek wilt kopen (ook al zou dit zeker niet erg zijn ), het gaat er op dit moment alleen om dat m'n vader genoeg e-mailadressen heeft om aan te leveren aan de uitgever.Omdat mail-adressen van hotmail, live, gmail, yahoo enzovoorts door iedereen onbeperkt en gratis aangemaakt kunnen worden heeft de uitgever deze liever niet. Dus als het kan bijv. een e-mailadres van een internet provider (upc, kpn, telfort etc.). Of elk ander adres wat niet via gmail, yahoo, live en dergelijke websites aangemaakt is. In ieder geval iedereen alvast voor de moeite.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.