Geplaatst: 27 januari 201214 j O ik geef je gelijk ik geloof best in homeopathische middelen, dan niet bij ernstige dingen tenzij ondersteunendmaar dat geef jij ook al aan ernstige dingen gewoon dokter , ben zeker niet tegen homeopathie (planten mineralen prima hoor kun je altijd proberen vindt ik).Ik geloof dat meeste hier toch wel in iedergeval in kruiden wat zien. Ik las dat ergens met google en Oscillococcinum ingetikt, waar precies geen idee meer je krijgt nogal veel hitsdat het niks voorsteld, waren inderdaad wel soortgelijke anti-artikelen, dus kan kloppen dat schrijfstijl je bekend voorkwam. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 27 januari 201214 j De eeuwige discussie over homeopathie is telkens weer dat er geen enkel wetenschappelijk bewijs voor bestaat dat het werkt. Ook denk ik wel dat als je wil genezen je dat wellicht ook lukt (allicht niet voor alle zaken, maar toch), het omgekeerde is net zo waar. Dat gezegd, lijkt me dat toch een aantal vaccins op een homeopathisch wijze werken in die zin dat je door toedienen van het vaccin weerstand tegen de kwaal opbouwt, toch? Ach, lekker gezond eten (en met gezond bedoel ik dan goed gekweekt ipv opgefokt en vooral vers), fruit, groente en wijs met kruiden omspringen en dan kom je al een heel eind.
Geplaatst: 28 januari 201214 j Auteur Nouja ik geloof wetenschappelijk onderzoek ook wel, als dat niks kan vinden wat nu genezend is aan een of ander homeopatisch middel, dan zegt dat toch genoeg.Ik geloof niet dat wetenschap nu perse er negatief tegenover staat, maar meer het waarom wil weten en ik hou daar ook van.Het alleen maar ""ik voel me er beter bij"" is mij dan niet genoeg, denk dan echt dat het tussen je oren zit,Lastige is dat soms de alternatieve dingen geldklopperij kan zijn (neem deze oscillococcium) maarja dat is met zoveel dingen, gewoon altijd info zoeken en dan zelf beslissen. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 28 januari 201214 j Ho maar Hans, dat er vaak op middelen staat ( én tegenwoordig moet staan) de werking van dit middel is niet wetenschappelijk bewezen betekend niet dat men het hééft onderzocht..integendeel, het betekend dat men het niet weet, want men heeft het niet onderzocht..het kan dus ook wel werken... lastig.. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 28 januari 201214 j Auteur Ja lastig is het dat vindt ik ook. Players only love you when they're playing.
Geplaatst: 28 januari 201214 j ik heb eens een homeopatisch middel bij mijn konijn gebruikt was in druppel moet zeggen het heeft wel geholpen
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.