Geplaatst: 12 februari 20223 j ik ben op zoek naar een verwarmde propagator , niet al te groot is alleen voor pepers wie heeft er nog eentje staan die niet meer gebruikt word ? wil hem graag tegen vergoeding overnemen groetjes
Geplaatst: 12 februari 20223 j Propagator wordt vaak alleen voor ontkiemen gebruikt. Je kan eventueel gewoon een action propagator kasje kopen. Nu in de reclame. 2,99 En dan iets van een warmte matje erbij. (b.v. via aliexpress) Of iets wat in nederland wordt verkocht, b.v. wat in terrarium wordt gebruikt (16,95) . https://www.blue-lagoon.nl/reptech-warmtemat-7watt-15x28cm.html Eventueel op tijdklok schakelaar, 15aan, 15min uit. Ben je voor 20euro klaar.
Geplaatst: 12 februari 20223 j Auteur @rorror bedankt voor deze zeer goed tip😀 , zal ik zeker iets mee doen 👍 (ik hou me nog steeds aanbevolen voor een complete verwarmde propagator) groetjes 13 februari 20223 j aangepast door vano
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.