Ga naar inhoud

De zaden-carrousel 2e ronde (Deelname? Zie 1e bericht)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik woon in Duitsland en vlak bij de grens. De doos kan voor mij ook op een Nederlands adres bezorgd worden. (voor de volgende eventuele ronde )

★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。​°*★*˚°。°*。°*★

Geplaatst:

Ik ben van nu tot 21 maart bereikbaar op NL adres..als er een mogelijkheid is om de doos in deze periode te ontvangen zou dat mijn voorkeur hebben , ik wil niet voordringen, maar het is praktischer dan naar Fr te versturen en zal hem onmiddellijk doorgeven aan Jooze, dat is mijn voorstel tenminste.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ik reageer even Jorieke omdat Margareth ook verbindingsproblemen heeft in haar woonplaats:

De doos is gisteren pas op de post richting Margareth vertrokken vertelde ze mij. Dus op zijn vroegst zal hij daar zaterdag zijn maar meer waarschijnlijk wordt dat maandag, zo niet dinsdag.

Wat is de uiterste dag dat hij nog naar appelvrouw in NL verstuurd kan worden?

Geplaatst:

Klopt, de allerlaatste. Woensdag ben ik nog de hele dag in NL ik ga `s-avonds rijden.

Lukt het niet dan de volgende keer..

Geplaatst:

Margareth we gaan in de avond rijden..dus langskomen wordt wat lastig..voor we er zijn..

En versturen vanuit France lijkt me ook geen goed idee..die Franse tante post is een dure dame

De doos zal dan de volgende keer moeten komen..jammer dan..het wordt dan met de moestuindag?

Geplaatst:

okeej... ik kan m ook niet vandaag opsturen... pas morgen... en ik weet niet of ie wel dan echt op tijd in Hilversum is?

Geplaatst:

Niet sturen! Ik wil het risico niet lopen dat Jooze er dan voor moet zorgen hoe de doos dan weer bij haar komt en zoals al gezegd..woensdag een drukke dag. Het komt later dan wel..het is oké.

Geplaatst:

Gisteravond bij Margareth geweest )ze had de doos gisteren ontvangen en nog dicht gelaten totdat ik er was We hebben lekker gesnuffeld...tot in de kleine uurtjes

Tjonge wat zit er veel leuks in die doos. Helaas was Jos verhinderd en ik heb de doos meegenomen en breng hem vanmiddag door naar Jos, dus zo schiet het toch goed op, ondanks het voor Appelvrouw niet snel genoeg was....komt goed de volgende keer appelvrouw.

Ik heb wat foto´s gemaakt en heb vanmorgen nog wat dingetjes toegevoegd. ik had wel al spul meegenomen naar Margareth , maar sommige zaden zaten er al in en meer verscheidenheid is leuker denk ik dan. We hebben ook extra zakjes bijgevoegd zodat opengemaakte papieren zakjes in een zip-lock kunnen. Er waren nl. weer zaadjes door een doosje los verstrooid.

Ik ben mijn teveel aan plantuitjes trouwens ook lekker kwijt nu ik had ook nog een boek dat gaat over kamerplanten maar er staan pepertjes, bananen, geranium ect ect in en duidelijke foto´s over vermeerderen van specifieke planten, en ik denk dat er echt veel dingen instaan die meerdere mensen zullen interesseren....dus dat gaat nu ook mee op de carrousel-ronde.

Sommige doosjes waren half leeg en anderen te vol....ik heb alles een beetje geselecteerd en opnieuw gerangschikt naar soort. Door de lucht uit de verzamelzakjes te duwen, spaar je best veel plaats.....er is weer ruimte voor bijv, aardappeltjes, knolletjes en bolletjes, witlof, knolselderij, pompoenen, courgette en komkommersoorten....die zitten er in mindere mate of nog helemaal niet(meer??) in.....misschien iets om in het achterhoofd te houden als je binnenkort aan de beurt bent en je loopt ergens tegen een aanbieding op

De foto's : (kunnen jullie al lekker voor-genieten)

pict211076091332243142.jpgpict2110a93271332243927.jpgpict211133111332243147.jpgpict211219351332243152.jpgpict211384481332243156.jpgpict211420251332243160.jpgpict211540581332243164.JPG

Geplaatst:

heej Geej, waar zijn de fotootjes van de mooie zijkanten van de doos...

daar hadden een aantal kindertjes erg hun best op gedaan!

t was weer errug leuk om de doos te mogen ontvangen... ik heb onder andere dankzij een tijdschrift enorme ideeen voor het terras!

Bij de volgende ronde stop ik hem dan weer terug....

Geplaatst:

Doos vanmiddag naar Jos gebracht. Kreeg meteen een emmer aardperen mee die logeren hier bij mij totdat ze mee naar frankrijk gaan. Ik heb ze ff in een emmer met aarde gestopt, anders drogen ze uit.

Geplaatst:

Poehee, wat een berg.

Bijna kwart voor tien, heel wat uurtjes nodig gehad.

Super van GeeDee om ze zo mooi georganiseerd bij mij af te zetten.

Helaas was ik gisteravond verhinderd, het was natuurlijk veel leuker geweest er samen met Margareth en GeeDee doorheen te neuzen.

Ik denk dat alle deelnemers trots mogen zijn op het succes van dit carrousel.

Voor de volgende deelnemers veel plezier.

Mvg Jos

Geplaatst:

Ik had al bijna aan jooze het adres gevraagd omdat ze de volgende op de lijst is.

Als ik het goed begrepen heb dan valt jet (appelvrouw) nu even weg.

Toen zag ik dat Freggel de volgende is.

Die woont als ik het goed heb ook in zuid-Limburg.

Dus als Jooze het goed vind en Freggel mij haar adres mailt dan kan ik hem morgenvroeg wellicht bezorgen.

Dan hebben we al een start gemaakt met regionale (en dus snellere) afwerking.

mvg Jos

Geplaatst:
Poehee, wat een berg.

Bijna kwart voor tien, heel wat uurtjes nodig gehad.

Ja leuk he?! Denk je dat je eigenlijk niks meer nodig hebt, vind je van allerlei leuks in die doos.....hmmm....lijkt me toch wel de moeite waard.....ook eens proberen....waar moet ik dat straks weer allemaal zetten

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...