Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

De zaden-carrousel 2e ronde (Deelname? Zie 1e bericht)


Lisa

Aanbevolen berichten

Wowww,die doos is groot. Bedankt alvast iedereen. Leuk dat alles in soort is ingedeeld. Maar ik zag tot nu toe geen plakband roller. Als ik al dat bonenzaad zie krijg ik echtt wel veel zin maar ik heb nooit genoeg plaats voor al die bonen. Nu is mijn vraag: Kan ik boven ook op andere percelen van de 6 bonen als voor -of nateelt doen?

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat weet ik niet Jim of ie definitief niet meer mee deed, volgens mij heeft hij dat niet overduidelijk zo gezegd en hij staat nog steeds op de lijst, dus ik ga er vanuit dat hij gewoon nog van de partij is! Stuur 'm maar even een pb, ik hoor dan wel van wie ik de doos krijg!

Even a broken clock is right twice a day

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van wie waren die zaadjes eigenlijk? Ik heb gelezen dat er zowel eetbare als oneetbare physalis waren

Ik had er in ieder geval in gedaan. De grote soort...perudinges...lekker....................

Thanx! Ik zat nog met t idee straks heb ik oneetbare gezaaid

Nu lees ik net dat ze maar liefst 2 meter hoog kunnen worden?

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zaten in een klein gripzakje met een wit etiket erop met daarop de naam Physalis, stond niets meer bij.

Als ik dat handschrift vergelijk met die van jou op zo'n gevouwen gekleurd zakje (paprika), dan zie ik toch verschil. Jij schrijft A en op dit zakje zaden staat een @ (maar dan zonder rondje eromheen). Snappie?

Nu wordt ik wel heel benieuwd wie-o-wie die zaadjes erin heeft gestopt. Want ik wil toch wel weten of ze eetbaar zijn

Het zijn overigens gele zaadjes.

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...