Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo mede moestuinierders!

sinds enige tijd ben ik bezig met ‘de Makkelijke Moestuin’. Niet gehinderd door enige vorm van kennis ben ik begonnen en het lukt ook nog met behulp van de MM app: alle plantjes weten zelf precies wat ze moeten doen!

Mijn tuintje is piepklein, dus naast de nodige bakken in de tuin staan er nu ook vier op het dak van mijn schuurtje. Die krijgen de meeste zon! 
vorig jaar had ik heerlijke boontjes en aardbeien en sla en andijvie en tomaten en paksoi (vonden de slakken heerlijk), dit jaar nog veel meer soorten ingezaaid. Kan niet wachten tot ik kan gaan oogsten, wat is dit toch leuk hè! 

groene groetjes,

Wendy Wortel 🥕 

• Like 3
Geplaatst:

Hallo en welkom!

Goed bezig klein maar fijn, super dat he er zoveel plezier mee beleefd. In de kleinste ruimtes zijn mogelijkheden, kunst alles te benutten.

Geplaatst:

Hai hai!

Ik hoop dat je naast de slakken, ook jezelf een plezier kunt doen. Altijd een eeuwige strijd die slijmerige knakkers.

Succes en veel plezier!

• 5 weeks later...
Geplaatst:

Succes...hier kom ik regelmatig de nodige slakken komen. Rond de planten strooi ik diatomeeeaarde , natuurlijk product dus geen bijwerkingen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...