Amrutten Posted April 4 Share Posted April 4 Kan iemand mij uitleggen hoe ik snel in mijn Moestuinseizoen kom ? Niet voor het plaatsen van een update, dat weet ik. Neen gewoon om te lezen. Nu klik ik in de bovenbalk op Moestuinseizoen en scroll totdat ik mijn blog vind. Dat zou handiger moeten kunnen, denk ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted April 4 Share Posted April 4 Geen idee of er nog een makkelijkere weg is maar als je naar moestuinseizoen gaat dan staat er bovenaan een knopje "filter op" waarbij je kan kiezen voor "mijn seizoen". Een andere optie is om via je profiel naar het moestuinseizoen te gaan. Naast de knop activiteiten staat moestuinseizoen. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amrutten Posted April 4 Author Share Posted April 4 Mijn dank is groot.👏 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts